Gelukt! A2-1.6 FSI uit 2005 gevonden.
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Bizar, deze heb ik vorig jaar juni nog op Marktplaats zien staan en bijna gekocht. Stond in Uden bij een handelaar met veel exclusieve auto's.
De negatieve verhalen over de 1.6 motor hebben mij toen aan het twijfelen gebracht en heb ik er vanaf gezien. Niet veel later was deze verkocht. Ik meen dat de nieuwe eigenaar zich toen wel heeft aangemeld op dit forum maar niets meer van zich horen.
Prachtige auto en nu spijt dat ik hem toch niet heb gekocht ... :-(
Ben nu wel benieuwd of dit de auto van Robin is?
De negatieve verhalen over de 1.6 motor hebben mij toen aan het twijfelen gebracht en heb ik er vanaf gezien. Niet veel later was deze verkocht. Ik meen dat de nieuwe eigenaar zich toen wel heeft aangemeld op dit forum maar niets meer van zich horen.
Prachtige auto en nu spijt dat ik hem toch niet heb gekocht ... :-(
Ben nu wel benieuwd of dit de auto van Robin is?
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
[quote="Robin Rotterdam"]Het OSS is dus een item waar ik snel zoveel mogelijk van wil weten om te kunnen beoordelen of er problemen zijn zodat ik voor januari 2015 een beroep op de coulanceregeling kan doen. Weten jullie of na bepaalde bouwjaren het systeem is gemodificeerd met minder problemen als resultaat?
Vervangt Rinner altijd inclusief het aanbrengen van een nieuwe constructie of repareert hij ook? Bij het laatste lijkt het me overzichtelijker het bij een Audi garage in NL te laten doen. Hebben we daar namen van?
Laatste vraag; is er een 'handleiding' voor een OSS test? Nu weet ik niet waar ik op moet letten en wat normale geluiden zijn of niet.
Alweer bedankt en groeten,
Robin[/quote]
kijk eens naar dit topic:
http://www.audi-a2.nl/open-dak-oss-late ... t2560.html
Vervangt Rinner altijd inclusief het aanbrengen van een nieuwe constructie of repareert hij ook? Bij het laatste lijkt het me overzichtelijker het bij een Audi garage in NL te laten doen. Hebben we daar namen van?
Laatste vraag; is er een 'handleiding' voor een OSS test? Nu weet ik niet waar ik op moet letten en wat normale geluiden zijn of niet.
Alweer bedankt en groeten,
Robin[/quote]
kijk eens naar dit topic:
http://www.audi-a2.nl/open-dak-oss-late ... t2560.html
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

- HansJan
- Moderator
Welke start site?
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- HansJan
- Moderator
Ah, via Tapatalk kom je daar niet. Maar inderdaad, het is um! :-D
Prachtige auto maar ik vraag me nu wel af waarom de vorige eigenaar er maar zo kort mee gereden heeft ...
@Robin: ik hoop gewoon een goede auto en geen kat in de zak. Mogelijk was de vorige eigenaar achteraf bezien toch op zoek naar iets anders ...
Prachtige auto maar ik vraag me nu wel af waarom de vorige eigenaar er maar zo kort mee gereden heeft ...
@Robin: ik hoop gewoon een goede auto en geen kat in de zak. Mogelijk was de vorige eigenaar achteraf bezien toch op zoek naar iets anders ...
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
Die van @Pocoloco is wat lichtvoetiger ... 8-)
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

- Audi_gekkie
@pocoloco
Inderdaad een stuk lichter en wat een bpm verschil!
Maar goed hij stond al op kenteken neem ik aan dus die bpm met tig% korting maakt ook niet het verschil.
Inderdaad een stuk lichter en wat een bpm verschil!
Maar goed hij stond al op kenteken neem ik aan dus die bpm met tig% korting maakt ook niet het verschil.