En ook nieuw
Het is zeker niet de eerste auto waarbij ik snel de knoop heb door gehakt. De Clio had ik nog sneller bekeken.
Ik heb stoel al in alle posities geprobeerd maar geen verbetering. Ik zal idd eens na moeten vragen of de ASS zou kunnen passen. Ik laat hem dan inbouwen, je hebt natuurlijk een aangepast onderstel nodig. Ik denk trouwens dat de Cruisecontrol ook gaat helpen.
Ik had op de Clio Dunlop Bluresponse zitten en was hier dik tevreden over. Het is 1 van de stillere banden en nog zuinig ook. De eigenschappen zijn trouwens ook prima van deze zomerband.
Ik heb stoel al in alle posities geprobeerd maar geen verbetering. Ik zal idd eens na moeten vragen of de ASS zou kunnen passen. Ik laat hem dan inbouwen, je hebt natuurlijk een aangepast onderstel nodig. Ik denk trouwens dat de Cruisecontrol ook gaat helpen.
Ik had op de Clio Dunlop Bluresponse zitten en was hier dik tevreden over. Het is 1 van de stillere banden en nog zuinig ook. De eigenschappen zijn trouwens ook prima van deze zomerband.
- koop9
- Motortype: (nog) geen Audi A2
hans misschien moet je toch wat eerder bij me langskomen voor de cruise controle.
rijd hij weer iets relaxter voor je en kunnen we misschien ook even naar wat andere zaken kijken waardoor er wellicht wat ergernis kan worden weg genomen.
als je een juist frame kan vinden voor de ass stoel dan zetten we die er ook in.
de zij airbag werkt dan niet meer maar dat weet je als het goed is van de vorige auto waar hij in zat.
(weet niet of je het wist maar de achterste 2 stoelen kun je er uit halen om grote dingen te vervoeren)
geef nog niet op, geef de A2 nog een kans.
ook in de beste huwelijken moesten mensen eerst aan elkaar wennen maar zijn nu gelukkig met elkaar
(zeg ik....en ik ben niet eens getrouwd :lol: )
rijd hij weer iets relaxter voor je en kunnen we misschien ook even naar wat andere zaken kijken waardoor er wellicht wat ergernis kan worden weg genomen.
als je een juist frame kan vinden voor de ass stoel dan zetten we die er ook in.
de zij airbag werkt dan niet meer maar dat weet je als het goed is van de vorige auto waar hij in zat.
(weet niet of je het wist maar de achterste 2 stoelen kun je er uit halen om grote dingen te vervoeren)
geef nog niet op, geef de A2 nog een kans.
ook in de beste huwelijken moesten mensen eerst aan elkaar wennen maar zijn nu gelukkig met elkaar
(zeg ik....en ik ben niet eens getrouwd :lol: )
Ik wil zeker zsm langs komen maar de zaterdag(30 aug) die ik eigenlijk in gedachten had gaat helaas niet lukken. Mijn zoon wil dan nog een weekendje overkomen uit Duitsland. Hij wil dan samen met mij zijn BMW poetsen. Ik heb een vraag uitgezet bij ASS mbt een frame voor de stoel en/of het wel zal gaan passen. Het is echt een behoorlijk forse stoel en die van de A2 zijn behoorlijk smal. Het verlengen van de rails zal trouwens ook al een stuk helpen denk ik icm de standaard stoel. Ik weet echter niet of dit mogelijk is? Ik heb trouwens wat last van trillen in het stuur als ik vanaf hogere snelheid rem. Ik ga zeker nog niet opgeven. Morgen laat ik 2 deukjes uit de beide voordeuren halen. De grote smet blijft toch wel die bijrijdersdeur!
Ik heb hier nog een fotootje van de auto. Ik moet de ramen en binnenzijde nog doen. Voor de binnenzijde heb ik de spullen gisteren binnen gekregen.

IK heb gisteren ook het onderstaande pakketje ontvangen
Nu moet ik er nog mee leren werken. Ik zou dit het liefst de eerste keer willen proberen onder begeleiding van iemand die er ervaring mee heeft. Ik heb buiten deze spullen nog een doosje vol flessen,potten en doeken dus kan even vooruit.

Greetz
Hans
Ik heb hier nog een fotootje van de auto. Ik moet de ramen en binnenzijde nog doen. Voor de binnenzijde heb ik de spullen gisteren binnen gekregen.

Greetz
Hans
- Audi_gekkie
Mooie detailerset Hans!
Het verlengen van de rails van de bestuurdersstoel is natuurlijk veel mooier dan zo'n forse ASS-stoel inbouwen.
Het verlengen van de rails van de bestuurdersstoel is natuurlijk veel mooier dan zo'n forse ASS-stoel inbouwen.
Gisterenavond even bij de restyler geweest met 3 deukjes zonder lak schade. Het was nog niet zo heel makkelijk omdat 1 deukje op de vouw zat van de bestuurdersdeur en omdat het alu deuren zijn. Voor 60 euries toch weer strak en niets meer van te zien
, op naar het volgende actiepunt!
Gisteren tussen de buien door nog een paar smerige deurlijsten schoongemaakt en wat kunststof in het interieur. Ik kreeg die vlekken met een huis, tuin en keuken middel niet weg maar met mijn nieuwe goedje (APC van PB) ging het prima. Binnenkort de rest en dan een dressing erop.
Gisteren getankt en iets minder zuinig maar nog steeds niet verkeerd met 1 op 17,6
Greetz,
Hans

Gisteren tussen de buien door nog een paar smerige deurlijsten schoongemaakt en wat kunststof in het interieur. Ik kreeg die vlekken met een huis, tuin en keuken middel niet weg maar met mijn nieuwe goedje (APC van PB) ging het prima. Binnenkort de rest en dan een dressing erop.
Gisteren getankt en iets minder zuinig maar nog steeds niet verkeerd met 1 op 17,6

Greetz,
Hans
- rolf
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
[quote="Hanzel"]
Nu moet ik er nog mee leren werken. Ik zou dit het liefst de eerste keer willen proberen onder begeleiding van iemand die er ervaring mee heeft. Ik heb buiten deze spullen nog een doosje vol flessen,potten en doeken dus kan even vooruit.

Greetz
Hans[/quote]
Kom maar langs hoor! :mrgreen:

Greetz
Hans[/quote]
Kom maar langs hoor! :mrgreen:
Lijkt mij wel een prachtig land en zal zeker nog een keer die kant op gaan. Ik zoek het voor een lesje machinaal poetsen het liefst toch wat dichterbij
Het mooiste zou iemand in het noorden van het land zijn. Ik vermoed dat ik via het carclean forum iemand moet gaan vinden.

Zo, vandaag naar Haarlem(koop9) geweest en heb nu ook een cruisecontrol. Gelijk even 160km kunnen testen en het scheelt een stuk voor mijn been
. Mijn rechter koplamp had wat last van vocht dus gelijk even 2 gaatjes in de achterzijde geboord. Verder is er naar wat andere technische zaken gekeken en eigenlijk geen bijzonderheden, altijd fijn om te weten. Ik had de auto gekocht zonder een technisch iemand mee te nemen.
Over het verbruik ben ik echt tevreden! Ik heb vanmorgen 20,08 getankt op 409km
hock:
hock:
. Ik vermoed dat zuiniger haast niet mogelijk is.
Op naar het volgende actiepunt.
Greetz

Greetz
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
[quote="Hanzel"]Zo, vandaag naar Haarlem(koop9) geweest en heb nu ook een cruisecontrol. Gelijk even 160km kunnen testen en het scheelt een stuk voor mijn been
. Mijn rechter koplamp had wat last van vocht dus gelijk even 2 gaatjes in de achterzijde geboord. Verder is er naar wat andere technische zaken gekeken en eigenlijk geen bijzonderheden, altijd fijn om te weten. Ik had de auto gekocht zonder een technisch iemand mee te nemen.
hock:
hock:
. Ik vermoed dat zuiniger haast niet mogelijk is.
Greetz[/quote]
Wat een dagje rustig rijden al niet op kan leveren, een gunstig verbruik (mede door de cruisecontrol op de terugweg?
en de oplossing voor een aantal kleine probleempjes.
Goed dat @koop9 even heeft gekeken, kun je met een gerust hart van de A2 gaan genieten ... 8-)

Greetz[/quote]
Wat een dagje rustig rijden al niet op kan leveren, een gunstig verbruik (mede door de cruisecontrol op de terugweg?

en de oplossing voor een aantal kleine probleempjes.
Goed dat @koop9 even heeft gekeken, kun je met een gerust hart van de A2 gaan genieten ... 8-)
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot