gezamenlijke inkoop cum-cartec cc handel, knippermodule etc

Projecten, modificaties en accessoires.
koop9
Motortype: (nog) geen Audi A2

22 sep 2014, 22:54 0 x

als je wil dat ik het voor je inbouw laat het me even weten dan kunnen we een afspraak maken.
een kleine meeting met iedereen is ff niet zo handig anders denkt mijn baas dat ik voor mezelf begonnen ben.....
dus max 2 man per keer op een zaterdag ochtend in haarlem.
op verzoek wil ik ook naar een andere locatie komen, (zuiden des land) maakt me niet uit daar kunnen we er evt wel meerdere tegelijk doen en kunnen we er wel weer een mini meeting van maken waar evt ook andere welkom zijn maar die organisatie laat ik aan een liefhebber over.
de inbouw prijs zal ook nog wel wat dalen......

het inbouwen houd in;
--uitbouwen van; airbag, stuur, stuurkolomkappen, airbag wikkelveer / stuurhoeksensor, stuurkolomschakelaars, dorpelbekleding, afdekkap onder stuurkolom, zijbekleding middenconsule, vloerbedekking, motorregelapparaat.
--monteren van de schakelaar.
--aanleggen van de kabelboom van de schakelaar naar motorregelapparaat. (het fijne werk zit in de kleine aansluitstekkertjes die in de stekker van het motorregelapparaat gaan)
--het vrij schakelen van de cruise controle in het motorregelapparaat met de testkast.
--als je wil lees ik nog wat andere regelapparaten voor je uit.
--en als je je goed gedraagt bouw ik hem ook weer helemaal dicht!! :mrgreen:
Pocoloco

22 sep 2014, 23:29 0 x

Meeting ben ik goed in , ik zou een zaterdag kunnen plannen eventueel ;)
koop9
Motortype: (nog) geen Audi A2

22 sep 2014, 23:44 0 x

daar kan ik maar 1 ding op zeggen

http://www.tubechop.com/watch/3627858
Pocoloco

22 sep 2014, 23:59 0 x

Als iedereen het daar mee eens is zouden we wat af kunnen spreken als de delen zijn verstuurd en dan een datum prikken .
Het zou dan weer in Oud-Beijerland kunnen in de Alexanderbellstraat 8 , voor velen wel bekend :mrgreen: topic2740-190.html
HansJan
Moderator
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

23 sep 2014, 00:49 0 x

Klinkt goed! Mijn CC is tijdens de meeting al door @koop9 vrijgegeven maar nog niet aan toe gekomen om in te bouwen. Heb alles al los gehad maar zie ondanks de tips van @koop9 nog steeds op tegen het demonteren van de wikkelveer / stuurhoeksensor. Rest lijkt me niet zo lastig.

Samen inbouwen onder het toeziend oog en met hulp van @koop9 wordt dan een leuke, leerzame, gezellige en geslaagde sessie!

Zijn er leden die misschien nog onderdelen nodig hebben? Ik kan die met redelijke korting bij Audi Kleve krijgen. Wellicht zijn er zelfs nog geïnteresseerden in een opbergbakje onder de handrem bijv? Heb bijv ook al een prijsopgave uitstaan voor de bekerhouders achterin in het verlengde van de tunnelconsole.

Het is maar een suggestie ...
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
zoop

23 sep 2014, 01:21 0 x

[quote="HansJan"]Klinkt goed! Mijn CC is tijdens de meeting al door @koop9 vrijgegeven maar nog niet aan toe gekomen om in te bouwen. Heb alles al los gehad maar zie ondanks de tips van @koop9 nog steeds op tegen het demonteren van de wikkelveer / stuurhoeksensor. Rest lijkt me niet zo lastig.

Samen inbouwen onder het toeziend oog en met hulp van @koop9 wordt dan een leuke, leerzame, gezellige en geslaagde sessie!

Zijn er leden die misschien nog onderdelen nodig hebben? Ik kan die met redelijke korting bij Audi Kleve krijgen. Wellicht zijn er zelfs nog geïnteresseerden in een opbergbakje onder de handrem bijv? Heb bijv ook al een prijsopgave uitstaan voor de bekerhouders achterin in het verlengde van de tunnelconsole.

Het is maar een suggestie ...[/quote]
Oh! Hm! De bevestiging van één van mijn naafdoppen is kapot. 16" 6-spaaks. Het artikelnummer is 8Z0.601.165 B . Kun je daar een prijs van krijgen?
chipsoer
Audi A2 clublid
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

23 sep 2014, 06:15 0 x

[quote="HansJan"] Heb bijv ook al een prijsopgave uitstaan voor de bekerhouders achterin in het verlengde van de tunnelconsole.

De bekerhouders zelf zijn dacht ik nog leverbaar, helaas van de montageonderdelen is echter niet alles meer alles leverbaar. Eén specifiek beugeltje is onlangs door Duits forumlid Kawaracer in beperkte oplage nagemaakt. Wellicht kan (wil) hij er nog een aantal maken.
HansJan
Moderator
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

23 sep 2014, 13:23 0 x

[quote="chipsoer"][quote="HansJan"] Heb bijv ook al een prijsopgave uitstaan voor de bekerhouders achterin in het verlengde van de tunnelconsole.

De bekerhouders zelf zijn dacht ik nog leverbaar, helaas van de montageonderdelen is echter niet alles meer alles leverbaar. Eén specifiek beugeltje is onlangs door Duits forumlid Kawaracer in beperkte oplage nagemaakt. Wellicht kan (wil) hij er nog een aantal maken.[/quote]
Dit wordt een beetje off-topic, dus ik heb je een PB gestuurd. Wel bedankt voor het meedenken!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Jeroen1.2

23 sep 2014, 18:41 0 x

Leuk deze inbouw ontwikeling!
Ik blijf meelezen en hoop op een passende zaterdag.

Ik krijg pb's binnen van overmakingen en adressen voor verzending, komt goed zo.
Zal vrijdag alles weer op een hoop vegen en waar nodig reageren & dan natuurlijk gaan bestellen!
Ben benieuwd hoe snel het hier dan is, laatste pakje van oil-center uit duitsland was er in minder dan 2 dagen.
Willie60

23 sep 2014, 20:35 0 x

@pocoloco

Ik wil ook wel op een zaterdag naar Oud Beijerland komen voor inbouw als dag mogelijk zou zijn
Plaats reactie