orginele audi a2 opbergbox
Forumregels
Dit is de plek om A2 onderdelen te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop!
Dit is de plek om A2 onderdelen te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop!
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Misschien handig om ook even de kleur te vermelden. Gangbaar is grijs, maar zwart en beige bestaan ook.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- rolf
[quote="A2 Hans"]hallo allemaal ik heb een orginele A2 opstap/opbergbak,ik verkoop hem voor de hoogste bieder :!:[/quote]
Leuke 1e post, maar een site waar ze op je spullen kunnen bieden heet ebay.
http://www.ebay.nl
Zeg gewoon wat je er voor hebben wil.
En het staat in het meeting topic, daar hoort het ook niet te staan.
Leuke 1e post, maar een site waar ze op je spullen kunnen bieden heet ebay.
http://www.ebay.nl
Zeg gewoon wat je er voor hebben wil.
En het staat in het meeting topic, daar hoort het ook niet te staan.
- Sturdygurdy
Ik bied €10,- ongeacht de kleur.
Voor beige heb ik meer over.
Maar zonder gekheid, ik ben het met Rolf eens dat biedingen etc. Op ebay of marktplaats thuishoren.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Voor beige heb ik meer over.
Maar zonder gekheid, ik ben het met Rolf eens dat biedingen etc. Op ebay of marktplaats thuishoren.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
- HansJan
- Moderator
Ah, een nieuwkomer. Dat was via Tapatalk niet zichtbaar.
hock:
Recent hadden we eenzelfde start van een ander forumlid die wel een prijs vroeg en uiteindelijk verrassend uit de bus kwam.
Eens dat er een vraagprijs moet komen en een voorstelronde want de nickname doet suggereren dat er een A2 in het spel is.

Recent hadden we eenzelfde start van een ander forumlid die wel een prijs vroeg en uiteindelijk verrassend uit de bus kwam.
Eens dat er een vraagprijs moet komen en een voorstelronde want de nickname doet suggereren dat er een A2 in het spel is.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
[quote="A2 Hans"]hallo allemaal ik heb een orginele A2 opstap/opbergbak,ik verkoop hem voor de hoogste bieder :!:[/quote]
Is dit wel een verkoop topic?!
Hij verkoopt hem voor de hoogste bieder..
Dus: de hoogste bieder moet eerst bekend worden.
Pas dan verkoopt hij de box namens deze.
Maar aan wie is dan nog de vraag...
Is dit wel een verkoop topic?!
Hij verkoopt hem voor de hoogste bieder..
Dus: de hoogste bieder moet eerst bekend worden.
Pas dan verkoopt hij de box namens deze.
Maar aan wie is dan nog de vraag...
- koop9
- Motortype: (nog) geen Audi A2
t´is ook erg stil bij de topic starter, sinds hij zijn bericht plaatste heeft hij ook niet meer ingelogd.
lijkt wel spam....
wellicht moet de moderator dit draadje gewoon verwijderen, of even contact met de topic starter zoeken om te zien wat hij nou eigenlijk wil.....
lijkt wel spam....
wellicht moet de moderator dit draadje gewoon verwijderen, of even contact met de topic starter zoeken om te zien wat hij nou eigenlijk wil.....