Wat hebben we gisteren of vandaag gedaan?
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
[quote="pocoloco"]Heb het je toch gezegd dat het niet aan de montage van de Fsd dempers lag ,zit gewoon in je hoofd!! :cry: [/quote]
Heb ik ook niet beweerd. Ik heb alleen gesteld dat het daarna is opgetreden. En daarmee onlosmakelijk verbonden met het feit dat als je een auto gaat tunen alle zwakkere schakels direct meer zichtbaar worden. Het geluid dat ik eerder had werd nu alleen op een andere manier gepresenteerd. Dus als @chipsoer de rubbers tijdens de meeting ook had vervangen was er niets aan de hand geweest. Het was een wijze les en dus ook geen ellende van eerdere schade, eind goed, al goed.
Heb ik ook niet beweerd. Ik heb alleen gesteld dat het daarna is opgetreden. En daarmee onlosmakelijk verbonden met het feit dat als je een auto gaat tunen alle zwakkere schakels direct meer zichtbaar worden. Het geluid dat ik eerder had werd nu alleen op een andere manier gepresenteerd. Dus als @chipsoer de rubbers tijdens de meeting ook had vervangen was er niets aan de hand geweest. Het was een wijze les en dus ook geen ellende van eerdere schade, eind goed, al goed.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
[quote="HansJan"][quote="pocoloco"]Heb het je toch gezegd dat het niet aan de montage van de Fsd dempers lag ,zit gewoon in je hoofd!! :cry: [/quote]
Heb ik ook niet beweerd. Ik heb alleen gesteld dat het daarna is opgetreden. En daarmee onlosmakelijk verbonden met het feit dat als je een auto gaat tunen alle zwakkere schakels direct meer zichtbaar worden. Het geluid dat ik eerder had werd nu alleen op een andere manier gepresenteerd. Dus als @chipsoer de rubbers tijdens de meeting ook had vervangen was er niets aan de hand geweest. Het was een wijze les en dus ook geen ellende van eerdere schade, eind goed, al goed.[/quote]
Meeting was toch 30mei 2014 ??
Dit draadje start op 13 okt 2013 ophanging-demping-t2711.html
beetje jammer !
Heb ik ook niet beweerd. Ik heb alleen gesteld dat het daarna is opgetreden. En daarmee onlosmakelijk verbonden met het feit dat als je een auto gaat tunen alle zwakkere schakels direct meer zichtbaar worden. Het geluid dat ik eerder had werd nu alleen op een andere manier gepresenteerd. Dus als @chipsoer de rubbers tijdens de meeting ook had vervangen was er niets aan de hand geweest. Het was een wijze les en dus ook geen ellende van eerdere schade, eind goed, al goed.[/quote]
Meeting was toch 30mei 2014 ??
Dit draadje start op 13 okt 2013 ophanging-demping-t2711.html
beetje jammer !
- HansJan
- Moderator
[quote="pocoloco"]Maakt het voor mij wat duidelijker voor wie ik de volgende keer niet meer alles uit de kast trek om hem te helpen.[/quote]
Je begrijpt me verkeerd en ga dit draadje niet verder 'vervuilen' om dat duidelijk proberen te maken.
Je begrijpt me verkeerd en ga dit draadje niet verder 'vervuilen' om dat duidelijk proberen te maken.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Rinus
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Gisteren de tankklep bediening gemaakt van de A2. Bij de laatste tankbeurt ontdekte ik, dat het knopje uit de B-stijl was.
hock: Dus maar even op de noodprocedure over om de tankklep te openen. Dat werkt goed by the way. Eenmaal thuis gekomen, op zoek of het knopje misschien nog in the interieur lag. En ja hoor, het bovenste gedeelte met het symbooltje gevonden, maar er miste nog iets. Het kunststof gedeelte, dat onder dat gedeeltte hoort en dat daadwerkelijk de microswith bediend. En ook dat vond ik, notobene achteraan in de geleidingsrail van de voorstoel.
De hele schakelaar uit de B-stijl gepunnikt, en toen even vogelen, hoe het in elkaar steekt. En na enige tijd..ja hoor, het werkt weer.
Anders had ik toch een nieuwe switch kunnen kopen bij de "stealert".

De hele schakelaar uit de B-stijl gepunnikt, en toen even vogelen, hoe het in elkaar steekt. En na enige tijd..ja hoor, het werkt weer.

- Audi_gekkie
@Rinus
Dan blijft de vraag hoe kan zo'n schakelaar in delen uiteen vallen?
Het je toen je de schakelaar weer in elkaar zette antwoord op?
Dan blijft de vraag hoe kan zo'n schakelaar in delen uiteen vallen?
Het je toen je de schakelaar weer in elkaar zette antwoord op?
Ik had precies hetzelfde: knopje lag in 2 delen op de grond, bij het tanken.
Sindsdien niet meer voorgekomen, maar geen prettig idee dit spontane loskomen.
De 2 delen kreeg ik er zonder moeite weer in overigens. Maar of het nu goed vast zit...
Hoe is dat bij jou?
Sindsdien niet meer voorgekomen, maar geen prettig idee dit spontane loskomen.
De 2 delen kreeg ik er zonder moeite weer in overigens. Maar of het nu goed vast zit...
Hoe is dat bij jou?
- rolf
Heb ik ook gehad.........na 1 keer repareren ging ie steeds vaker uit elkaar vallen.
Heb toen maar een verse gehaald, kost de wereld niet.
Zorg dat je een koperdraadje in de auto hebt liggen, kan je in ieder geval je tankklep openen.
Connector van de schakelaar trekken in de 2 contacten met het koperdraadje kortsluiten.
Heb toen maar een verse gehaald, kost de wereld niet.
Zorg dat je een koperdraadje in de auto hebt liggen, kan je in ieder geval je tankklep openen.
Connector van de schakelaar trekken in de 2 contacten met het koperdraadje kortsluiten.
- AudiFanSedert1971
- Audi A2 clublid
Ja van de zomer ook gehad met het org. audi Alarm schakelaar uitzetten interieur sensoren die ook in de deurstijl zit plots weg schoot met uitstappen.
Veertje gevonden en wit harpoenachtig vormige vorkje erin prutsen.
Nieuwe inmiddels erin.
De benzine schakelaar heb ik inmiddels ook als reserve...moet er niet aan denken in s'avonds de schakelaar het begeeft bij tankstation...
Mijn vermoeden :-? is dat het plastic gaat verpulveren of zo en 1 de 2 verende haakjes die de zwarte knop in schakelaar klemt op den duur afbreekt.
Grt
Rolf
almere
Veertje gevonden en wit harpoenachtig vormige vorkje erin prutsen.
Nieuwe inmiddels erin.
De benzine schakelaar heb ik inmiddels ook als reserve...moet er niet aan denken in s'avonds de schakelaar het begeeft bij tankstation...
Mijn vermoeden :-? is dat het plastic gaat verpulveren of zo en 1 de 2 verende haakjes die de zwarte knop in schakelaar klemt op den duur afbreekt.
Grt
Rolf
almere
"Stilstand is achteruitgang"
A2 1.4 BBY '02,
522.300.km, juli '13 161.600.km
A2 1e 1.6 FSI '04, 294.000.km ,mrt'20 238.300.km
A2 2e 1.6 FSI '04, 301.375km ,dec '21 261.100.km lid Audiclub.nl
A2 1.4 BBY '02,

A2 1e 1.6 FSI '04, 294.000.km ,mrt'20 238.300.km
A2 2e 1.6 FSI '04, 301.375km ,dec '21 261.100.km lid Audiclub.nl