Hallo ik heb het volgende probleem
Ik heb een audi a2 1.4 benzine van bouwjaar 2000.
Motorlampje en asr lampje brand
Kreeg de volgende foutmelding bij het uitlezen.
P 17566 inlet fout.
Ik heb de 2 slangen vervangen, maar heb nog steeds de foutmelding.
Is het de sensor?
Hebben jullie hier ervaring mee?
Graag hulp aub?
audi a2 foutcode 17566
- luukske
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Gerrit heeft alle oplossingen voor je :
Bij mij zat het stekkertje niet goed op de sensor...
http://www.gerritspeek.nl/vag-com_dtc-17566.html
Bij mij zat het stekkertje niet goed op de sensor...
http://www.gerritspeek.nl/vag-com_dtc-17566.html
- Audi_gekkie
Vul je profiel gegevens even in @delan, dan hoef je de volgende keer de specs niet meer te melden.
- Audi_gekkie
Kun je wat met de opmerking van @luukske?
- koop9
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Gasklep reinigen en inleren. Niet vergeten een nieuwe pakking onder de gasklep monteren, heel belangrijk en als je de gasklep er toch af hebt even de alu tussenplaat eronder er ook af halen (2 imbusjes) en daar het gaatje in schoonmaken om een EGR probleem te voorkomen.
Hier een zelfde probleem, gaf een motorstoring en te hoog CO gehalte. Ik zag bij uitlezen Lambda foutcode, deze ultrasoon gereinigd. Alle foutcodes gewist, wat rondgereden en geen klacht meer. Vervolgens wil ik naar mijn werk, na pakweg 30 km snelweg krijg ik een totale uitval met alle kerstverlichting en geen gaspedaal reactie meer, levensgevaarlijk. Na starten van motor is alles weer uit op de motorwaarschuwing na en lijkt alles weer te werken. Na enkele kilometers hetzelfde probleem, het leek als of bij verhogen van snelheid(inhalen) gaspedaal ineens weg valt, alleen stationair toerental, geen respons meer op pedaal. Bij uitlezen geeft ie o.a. 17566(G71), en labda s1 to slow response en s2 control limit reached. MAP sensor gereinigd en foutcodes gewist, gasklep nagekeken, is brandschoon. Bij terugschakelen van 3 naar 2 bij een bocht om vervolgens goed door te trappen lijkt het of de motor even hikt en dan pas doorpakt, geeft vervolgens weer motorwaarschuwing, na uitlezen blijft nu alleen nog G71 over..............