Witte A2 TDI

A2 gezien op Marktplaats, Autoscout, Mobile.de, etc?
Sturdygurdy

10 apr 2015, 19:35 0 x

Of het een aanbieding is weet ik niet, maar zeldzaam is ie zeker!
http://link.marktplaats.nl/m918041883
Bijzonder om te zien, maar ik heb toch liever mijn eigen kleurtje.
HansJan
Moderator
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

10 apr 2015, 20:10 0 x

Wow, sportieve A2 en full opts! De auto is sinds november 2013 in Nederland en heeft 1 eigenaar gehad. Sinds vandaag in handen van de garagehouder. De auto is niet geheel smetteloos, met name softlack laat overal gebruikssporen zien. Maar dat is gezien de kilometerstand ook niet helemaal onlogisch.

Welk opmerkelijk vind ik de opbouw van de middenconsole. Normaal bovenin de radio, dan aircopaneel, gevolgd door opbergbakje en asbak. In deze opbouw ook nog opbergruimte voor .... de bandjes! :-D Het opbergbakje loopt hierdoor tot onder de middenconsole door, de eerste A2 waarbij ik dit zie. Mooi vol.

En een auto met navigatie in het display van de klokkenwinkel en bediening met de knop in het opbergbakje onder de handrem. Ook redelijk uniek. Jammer dat er geen electrische ruitbediening achterin zit. Gek genoeg ook geen zwarte dakhemel terwijl het met de rest van de opties toch een echte S-Line is.

Wit staat de auto zeker goed. Ik zou alle zwarte delen laten spuiten, dan staat het nog beter. Wel opmerkelijk is de dichte grille, vermoedelijk een auto die weer wat langer bij een dealer heeft gestaan en pas in 2004 op kenteken is gezet. Gezien de full opts mogelijk demo auto geweest.

Interessant om de auto te laten natrekken op kilometerstand en onderhoud. Wie gaat chassisnummer ontfutselen? :-D
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
luukske
Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)

10 apr 2015, 20:30 0 x

Het heeft inderdaad wel iets maar dat is meer door de zeldzaamheid dan de kleur op de auto zelf. Beetje net als papaya orange maar dan wat minder opvallend :D
JDuijnker

10 apr 2015, 23:00 0 x

Op ebay.de staat ook een witte tdi te koop. Afgelopen jan/febr heeft er een supermooie witte benzine te koop gestaan op marktplaats, met erg weinig km.
Pocoloco

10 apr 2015, 23:16 0 x

Wow, sportieve A2 en full opts! De auto is sinds november 2013 in Nederland en heeft 1 eigenaar gehad. Sinds vandaag in handen van de garagehouder. De auto is niet geheel smetteloos, met name softlack laat overal gebruikssporen zien. Maar dat is gezien de kilometerstand ook niet helemaal onlogisch.

Welk opmerkelijk vind ik de opbouw van de middenconsole. Normaal bovenin de radio, dan aircopaneel, gevolgd door opbergbakje en asbak. In deze opbouw ook nog opbergruimte voor .... de bandjes! :-D Het opbergbakje loopt hierdoor tot onder de middenconsole door, de eerste A2 waarbij ik dit zie. Mooi vol.

En een auto met navigatie in het display van de klokkenwinkel en bediening met de knop in het opbergbakje onder de handrem. Ook redelijk uniek. Jammer dat er geen electrische ruitbediening achterin zit. Gek genoeg ook geen zwarte dakhemel terwijl het met de rest van de opties toch een echte S-Line is.

Wit staat de auto zeker goed. Ik zou alle zwarte delen laten spuiten, dan staat het nog beter. Wel opmerkelijk is de dichte grille, vermoedelijk een auto die weer wat langer bij een dealer heeft gestaan en pas in 2004 op kenteken is gezet. Gezien de full opts mogelijk demo auto geweest.

Interessant om de auto te laten natrekken op kilometerstand en onderhoud. Wie gaat chassisnummer ontfutselen? :-D
kijk eens naar de bpm , 26000 nieuw en minder bpm dan een a2 van 21000 ,dan gaan bij mij de bellen rinkelen. ;) en dat 1tje op de plaat daar zou ik hem al voor laten staan.
HansJan
Moderator
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

11 apr 2015, 03:51 0 x

@pocoloco: goed gezien! Denk dat een belletje naar het RDW over de staat van de auto bij import al meer kan vertellen. De 1 op het kenteken is na de import opgetreden, dat kan van alles geweest zijn. Ik denk dat een geoefend oog vast kan ontdekken of deze auto wel helemaal zuivere koffie is. Maar leuk is-tie wel.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Mike

11 apr 2015, 08:23 0 x

Mooi hoor een witte. super zeldzame kleur helaas.
Stoelen zijn met suede of zo in het midden (ook zeer uniek). S-line is alleen het net niet: klokken zijn niet "titanium"-kleurtje en zwarte raamstijlen en hemeltje missen, mogelijk stuur ook niet geperforeerd leder (pookje dan weer wel?), stoelen luxer dan S-line en de logo's missen buiten.
De middenconsole vind ik ook erg fraai omdat deze mooi vol is zo. Ik ga nog eens ombouwen naar 2 din radio denk ik :)
Audi_gekkie

12 apr 2015, 17:17 0 x

Ik had 'm uiteraard ook al gespot, maar hier in huis hebben ze toch de voorkeur voor de gele uitvoering. ~:>
Dat 1-tje was mij gelijk ook opgevallen en dan moet je bij de aankoop extra op je hoede zijn, maar het kan ook zijn dat de eigenaar de administratie kwijt was van de auto.
Persoonlijk heb ik wel oren naar zo'n witte, maar ik geloof van deze de kilometerstand niet.
mbouwheer

12 apr 2015, 17:58 0 x

Mooie auto qua uitvoering. Zo zie je ze niet veel. Toch apart dat naast de bekende softlak problemen het kunstof in de a2 ook snel beschadigd. Of gaan veel mensen erg ruig met hun a2 om? Bijvoorbeeld de midden console zit bij veel a2's onder de krassen. Kijk bij deze maar naar de foto van de bediening van de navigatie.

Ps. Ik snap nog steeds niet dat er mensen zijn die moeilijk doen over een 1tje op de kenteken plaat. De reden is toch eenvoudig te verklaren? En als bij jouw de kentekenplaten een keer van je auto gestolen worden. Ga je dan ook een andere auto kopen? Kan iedereen overkomen. En het zegt dus absoluut niets over de auto zelf.
Audi_gekkie

12 apr 2015, 19:02 0 x

Dat je kentekenplaat bijv. is gestolen en je daardoor een 1-tje krijgt kan zeker een probleem zijn. Alle eventuele verkeersovertredingen die gemaakt zijn op jou gestolen kentekenplaten kunnen een lastige kwestie worden.
Plaats reactie