Gespotte A2 modificaties
- Audi_gekkie
Dat ziet er zeker gelikt uit!
Wel grappig dat ze de A2 met de gladde grille er voor gebruiken.
Wel grappig dat ze de A2 met de gladde grille er voor gebruiken.
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
De A2 oogt al modern maar met deze subtiele facelift kan hij weer helemaal mee! Gaaf! :-bd
Nu nog nieuwe koplampen met de ledverlichting en we kunnen weer jáááren mee :-D
Het valt me tevens op dat deze A2 laag op z'n poten staat en dikkere dorpels heeft. Deze verlaging mag ik wel.
Nog even voor het vergelijk:
http://i19.photobucket.com/albums/b163/ ... Test01.jpg
@JDuijnker: volgens mij heb jij het A2 virus echt te pakken ;-)
Nu nog nieuwe koplampen met de ledverlichting en we kunnen weer jáááren mee :-D
Het valt me tevens op dat deze A2 laag op z'n poten staat en dikkere dorpels heeft. Deze verlaging mag ik wel.
Nog even voor het vergelijk:
http://i19.photobucket.com/albums/b163/ ... Test01.jpg
@JDuijnker: volgens mij heb jij het A2 virus echt te pakken ;-)
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Audi_gekkie
Die zielepoot moet eert maar eens leren rijden en passtukjes voor de radio kopen.
- HansJan
- Moderator
Filmpje is al eerder voorbij gekomen. Volslagen zinloos. Aanpassingen interieurbekleding zijn niet helemaal mijn smaak maar wel bijzonder.
Als ik een donkere A2 zou bezitten met standaard interieur, dan zou ik het graag clonen van mijn Passat:

Als ik een donkere A2 zou bezitten met standaard interieur, dan zou ik het graag clonen van mijn Passat:

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Audi_gekkie
Klopt oud filmpje.
Jou Passat is zeker mijn smaak, maar dat had ik al een eerder laten blijken.
Denk je ook aan jezelf of alleen aan je passagier(e)? Alleen lifehammer aan passagierszijde?
Jou Passat is zeker mijn smaak, maar dat had ik al een eerder laten blijken.
Denk je ook aan jezelf of alleen aan je passagier(e)? Alleen lifehammer aan passagierszijde?
- HansJan
- Moderator
@Audi_gekkie: lifehammers zitten aan beiden kanten maar op een volslagen zinloze plek. Heb dit ook al bij VW gemeld. Wanneer je in de gordels ondersteboven in de auto hangt komt je er niet meer bij. Ik heb overwogen om ze aan het plafond vast te maken of in het deurvak maar daar is het bij gebleven ...
Maar dit is geheel off-topic.
Maar dit is geheel off-topic.
Is heel goed te doen zonder foto shop, geef mijn een voorbumper a2 en een polo voorbumper en kan het exact na maken geen probleemleuke photoshop:
A2 met nieuw 2014 volkswagen polo front. Hij kan het best hebben!!

werk dagelijks met een stikstof bumper reparatie machine gaat geweldig
trouwens ,wat een mooie kleur A2