Raam linksvoor gaat niet meer open - je hoort het motortje wel draaien

Discussie over onderhoud, technische problemen, dealers en service
Dirck

23 mei 2015, 16:59 0 x

Printen?

Ja, ik wil straks als hij weer heel is een tandwiel printen, eventueel bijde zijden en met andere kunststof is hardere mogelijk.
Dan maak je copy van een origineel en na een uurtje is het afgekoeld en hard genoeg voor montage, sneller als bestellen zodra het in de PC zit.

Nu kan het nog niet, de printer is te groot voor A2, dus moet het een flinke aanhanger worden...

Net zoals er elders over
Dirck

23 mei 2015, 17:02 0 x

Net als er elders over RVS schroeven word gesproken voor de nummerplaat verlichting...
Subaru en enkele andere Jappen hebben klik lampjes, die klik je als het deksel van de afstandbediening open en dicht...

Als ik die op maat maak van kleurloos plastic dan is het nog makkelijker en zonder schroeven kan ook.

Net als de nog vrij dure pluggen voor deur vast zetten en zo, die print ik liever....
Maar ik hoop dat er volgend jaar een complete printer klaar staat en we een gelijkwaardige locatie hebben waar dit binnen mogelijk is....

Hij moet dan wel achter de A2E kunnen dus niet te ver wegens mijn beperkte accu pakket, en ik moet daar dan weer gratis kunnen laden!
Pocoloco

23 mei 2015, 20:12 0 x

Volgend jaar dus 10 km rond Hoorn de MEETING?? =))
Dirck

23 mei 2015, 20:45 0 x

Sorry, ik heb alleen een accu plan, geen Amfibie... dus 3/4 want de rest van rondje om Hoorn is water, zie journaal de Halve Maen.

Zie www.halvemaenhoorn.nl
Alleen bij erg goed kijken op 50" TV is iets Blauw te zien...
Plaats reactie