Meeting Audi A2 Forum - 31 mei 2015
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
De weersverwachting voor volgende week zondag is op dit moment 20 graden, half bewolkt en geen neerslag. Belooft veel goeds! B-)
Exit: nummer 35 is aangemeld!
Exit: nummer 35 is aangemeld!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Ik zal zelf wel de niet schroefbare glaasjes meenemen..
Bij de BBQ van gisteravond stonden er wel erg veel flesjes en glazen op de achterspoiler, want prima bar zolang ik de klep dicht laat en de spoiler horizontaal bleef...
Ik ga echt geen bier uit flesje drinken, en ja, ik laat me rijden!
Bij de BBQ van gisteravond stonden er wel erg veel flesjes en glazen op de achterspoiler, want prima bar zolang ik de klep dicht laat en de spoiler horizontaal bleef...
Ik ga echt geen bier uit flesje drinken, en ja, ik laat me rijden!
- HansJan
- Moderator
Let op!
Woensdag is de laatst mogelijke inschrijfdag voor de meeting van aanstaande zondag! Als je nog twijfelt schrijf je dan snel in, na woensdag worden er geen aanmeldingen meer aangenomen. Dit ivm de organisatie.
Woensdag is de laatst mogelijke inschrijfdag voor de meeting van aanstaande zondag! Als je nog twijfelt schrijf je dan snel in, na woensdag worden er geen aanmeldingen meer aangenomen. Dit ivm de organisatie.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Vraagje...
Ik zie nergens een programma van de dag.
Vanaf hoelaat tot hoelaat is de dag?
Ik zal zeer vroeg in de ochtend waarschijnlijk werken en even een tukkie willen doen eer ik erheen kom. en wel fijn om te weten tot hoelaat het duurt voor evt andere afspraken.
Heb er zin in!
Groetjes Rayven
Ik zie nergens een programma van de dag.
Vanaf hoelaat tot hoelaat is de dag?
Ik zal zeer vroeg in de ochtend waarschijnlijk werken en even een tukkie willen doen eer ik erheen kom. en wel fijn om te weten tot hoelaat het duurt voor evt andere afspraken.
Heb er zin in!
Groetjes Rayven
@Rayven
09:30 - 10:00 Ontvangst
10:00 - 12:00 Leer je A2 beter kennen door Jos
12:00 - 12:45 Korte tourtocht met bezoek aan een hunebed en fotoshoot
12:45 - 13:30 Eat & meet
13:30 - 14:30 Workshop lakonderhoud door PB Car Detaling
14:30 - 17:30 Diverse activiteiten
17:30 Einde programma
Kun je zien door op het linkje te klikken in de begin post.
09:30 - 10:00 Ontvangst
10:00 - 12:00 Leer je A2 beter kennen door Jos
12:00 - 12:45 Korte tourtocht met bezoek aan een hunebed en fotoshoot
12:45 - 13:30 Eat & meet
13:30 - 14:30 Workshop lakonderhoud door PB Car Detaling
14:30 - 17:30 Diverse activiteiten
17:30 Einde programma
Kun je zien door op het linkje te klikken in de begin post.
- koop9
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Ik zal plastic demontage wiggen mee nemen om evt de plastic plaat van de achterklep er af te halen om de kentekenlicht units te kunnen v.v.
Ik kan het n.l. niet aanzien als het met schroevendraaiers word gedaan....
Wellicht dat Pocoloco er ook een paar kan meenemen dan moet het lukken want die plaat zit soms erg vast.
Wellicht dat Pocoloco er ook een paar kan meenemen dan moet het lukken want die plaat zit soms erg vast.
- HansJan
- Moderator
Last call voor de inschrijving, morgen is de laatste dag!
Dit is toch wel genoeg Koop9 ??Ik zal plastic demontage wiggen mee nemen om evt de plastic plaat van de achterklep er af te halen om de kentekenlicht units te kunnen v.v.