De low & slow A2 van Sancho
Als het een complete nette set wielen was geweest dan had ik dat ook gedaan.
Er zit 1 gerichte velg bij (wel net gericht en goed., maar wel zichtbaar)
en zit 1 5x112 velg bij die omgepropt is naar 5x100.
Al met al een niet complete set dus is het me niet waard om veel geld in te investeren.
Heb nog een kennis gevraagd die heel net werk maakt kwa spuiten.
maar dat duurt me te lang vandaar dit alternatief.
(daarintegen de OEM 17inch speedline velgen die ik heb die zijn me wel weer meer waard.
maar hoeven niet perse opgeknapt te worden.
Er zit 1 gerichte velg bij (wel net gericht en goed., maar wel zichtbaar)
en zit 1 5x112 velg bij die omgepropt is naar 5x100.
Al met al een niet complete set dus is het me niet waard om veel geld in te investeren.
Heb nog een kennis gevraagd die heel net werk maakt kwa spuiten.
maar dat duurt me te lang vandaar dit alternatief.
(daarintegen de OEM 17inch speedline velgen die ik heb die zijn me wel weer meer waard.

Tada...! Niet te vreden., met sturen loopt het nog wat aan. Maar alles mag nog gewoon veren. dus met kleine aanpassingen is er zo aanloop vrij te rijden..
volgende project word dan ook maximale laagte opzoeken, ik hoop de helft er nog af te krijgen., maar of dat lukt??

volgende project word dan ook maximale laagte opzoeken, ik hoop de helft er nog af te krijgen., maar of dat lukt??

- stefan74
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Mooie kleur gekozen voor de velgen, is dit een motip kleur? Ik heb nog een paar kappen voor mn telefoonvelgen liggen die gespoten moeten worden, heb je een kleurcode o.i.d?
En heb je nu piepjes en rammeltjes binnen in de auto?(ik n.l. wel met een vrij bescheiden 25/25 h&r setje)
En heb je nu piepjes en rammeltjes binnen in de auto?(ik n.l. wel met een vrij bescheiden 25/25 h&r setje)
Heey., dat is motip 51078. Die komt behoorlijk dicht in de buurt van het donkere gedeelte van mn originele naafkapjes. Alle rammeltjes en piepjes niet niet perse erger geworden vind ik. Wel loopt volgens mij de veer achter wel eens tegen het blikwerk/chassis? van de auto. Maar nog niet echt storend.
"waarom niet zoiets" hoe bedoel je dat JDuijnker?
Ze hebben vooral deze kleur gekregen omdat ik de rode kleur niet mooi kon krijgen. En er weinig tijd meer in wou zetten. En ja een polijste rand is mooi. Maar daar heb ik het geduld niet voor.
"waarom niet zoiets" hoe bedoel je dat JDuijnker?
Ze hebben vooral deze kleur gekregen omdat ik de rode kleur niet mooi kon krijgen. En er weinig tijd meer in wou zetten. En ja een polijste rand is mooi. Maar daar heb ik het geduld niet voor.

- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
@JDuijnker: ik zie dat je regelmatig screenshots van een App met A2 foto's post, maar welke App is dat?
@Sancho: Gedurfde set-up maar welke 'helft' probeer je er nog af te krijgen?
@Sancho: Gedurfde set-up maar welke 'helft' probeer je er nog af te krijgen?
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16