Mijn eerste auto

Stel hier jezelf en je A2 voor.
Audi_gekkie

17 jun 2015, 23:25 0 x

Hmmm mooie laatste foto @foppe!
Diac21

19 jun 2015, 20:47 0 x

Wat een warm welkom hier, bedankt! :) Ik zal proberen chronologisch te antwoorden.

Hieronder de opties, vooral de laatste vind ik leuk :) Verder heeft de vorige eigenaar er nog een bluetooth carkit in gezet van nokia, maar deze vind ik lelijk en wil dat anders maken. Ook heeft hij er een tomtom xxl netjes ingezet, met de usb draad achter het dashboard. Op zich wel netjes, maar ik gebruik altijd mijn telefoon voor navigatie.

PRCode: 1KB = Drum brakes rear
PRCode: 1LY = Disc brakes front
PRCode: 1MR = Leather steering wheel
PRCode: 1N2 = Power steering electro-hydraulic
PRCode: 1SA = Without additional engine guard
PRCode: 3FA = Without roof insert (standard roof)
PRCode: 3L3 = Manual height adjustment for front seats
PRCode: 3NC = Rear seat bench/backrest split folding
PRCode: 4GH = Windshield in heat-insulating glass with sunshield
PRCode: 4K4 = Radio remote controlled central locking
PRCode: 4R5 = Power windows with comfort operation andcircuit breaker mechanical window regulators rear
PRCode: 4UE = Air bag for driver and front seat passenger
PRCode: 4X1 = Side air bag front
PRCode: 5D1 = Carrier frequency 433.92 MHz-434.42 Mhz
PRCode: 5SL = Left exterior mirror: aspherical
PRCode: 6XC = Exterior mirrors: electrically adjustable
PRCode: 8BB = Halogen headlight for driving on the right
PRCode: 8GD = Alternator 90A
PRCode: 8Z5 = Not hot country
PRCode: 9Q2 = Multi-function display/on-board computerwith check control
PRCode: C3Q = Alloy wheels 7J x 18
PRCode: G22 = Front shock absorption
PRCode: L47 = Suspension range 47 installation control only no requirement forecast
PRCode: MN7 = 4-cyl. gasoline engine 1.4 L/55 kW 16V multi-point injection base engine is T1Q/T99/TK0
PRCode: Q1A = Standard front seats
PRCode: T1Q = 4-cylinder gasoline engine 1.4 L unit 036.D (aluminum)
PRCode: X2C = National sales program the Netherlands

Ik ben wel geinteresseerd in de rvs schroefjes @hansjan, zal je een PM sturen, bedankt voor het aanbod. Ik zal ook even vragen of @koop9 tijd heeft om te kijken.

Voor winterbanden vind ik toch LM velgen wel mooier het ligt er een beetje aan wat de kosten zijn. Voor de rest weet ik echt heel weinig van auto's, dus qua bandenmaten etc ben ik echt een leek. Inch snap ik, maar verder dan dat....

Klopt inderdaad van de mistlampen. Echter las ik laatst in een howto dat iemand een set mist en led in 1 had gemonteerd. Ik geloof van osram een set die precies in de originele mistlampkap past. Moet ik weer even opzoeken.

Stuur en leder interieur heb ik totaal nog geen haast mee, het interieur is zo waanzinnig netjes nog. Geen (lees slechts 1) vlekje of haartje of kruimeltje te zien. Ik heb alleen het idee dat ik schuin in de stoel zit. Maar in de bijrijdersstoel heb ik dat gevoel ook, maar dan de andere kant op.

Elektrische ramen inbouwen schijnt te kunnen als je het hele deurpaneel verwisseld. Mijn plan was dan om met een donor auto te wisselen. Het moeilijkste schijnt echter te zijn, om de donor auto weer aan de praat te krijgen. Hij 'mist' 2 ramen achter, maar dit staat ook nog niet eerdaags op het progamma.

Met een geintegreerde dashcam, bedoel ik dat ik het lieft een dashcam heb die ik niet zie. Ik hoef sowieso geen scherm in mijn cam, want ik kijk liever gewoon uit het raam als ik in de auto zit. En thuis kijk ik liever op de computer of tv. Dus als ik de cam in de gril zou kunnen doen, zou dat heel mooi zijn.

En de persoon die mij voorstelde om naar een a2 te kijken, is mijn broer, maar die zit niet op dit forum.

Voor de rest allemaal bedankt voor de reacties :)
luukske
Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)

19 jun 2015, 21:32 0 x

Cam in de grill wordt wel krapjes denk ik. Of bedoel je de echte grill tussen de mistlampen? Hier zou je wel wat ruimte kunnen maken maar wel lastig als je hem er steeds uit moet halen voor aan te sluiten aan de pc...
Ik denk dat je hem beter in de rechtse hoek dan bij het raam kunt plaatsen of in achter de binnenspiegel net als die VROS auto's. Krijg je ook geen steenslag!
Audi_gekkie

19 jun 2015, 23:28 0 x

De Mini 080* (0801, 0802, 0803 enz.) is één van de kleinste dascams ter wereld met HD-kwaliteit.
[enter link description here](http://www.allcam.nl/mini-0806)
Plaats reactie