Humor?
Ik wil hier alle grappen en wat normaal niet kan kwijt in dit topic.
Maar niet persoonlijk worden... dus geen Banaan grappen over de door Hans Jan gekozen kleur, want ook ik kan me daar groen en Geel aan ergeren...
Alles mag mits niet persoonlijk of bedeledigend....
En vergeet niet, de andere A.. van Benz die klasse is minder maar hier zitten ook ex Mercedes A klassa rijders tussen die beslist geen grappen over de in de buurt van onze A2 komende zullen accepteren!
Maar niet persoonlijk worden... dus geen Banaan grappen over de door Hans Jan gekozen kleur, want ook ik kan me daar groen en Geel aan ergeren...
Alles mag mits niet persoonlijk of bedeledigend....
En vergeet niet, de andere A.. van Benz die klasse is minder maar hier zitten ook ex Mercedes A klassa rijders tussen die beslist geen grappen over de in de buurt van onze A2 komende zullen accepteren!
Ik heb regelmatig een klap band....
Ja, ik monteer banden met slappe wangen en die krijg je maar met veel moeite met een riem goed op de velg...
Daarom gebruik ik remmen reiniger en dan aansteker erbij en boem....
Gelijk goed op de rand...
Dus voor mij heeft een klap band een totaal andere betekenis...
En mijn A2 is vreselijk en de Belgen hier weten dat dat dit niet vreselijk slecht is!
Ja, ik monteer banden met slappe wangen en die krijg je maar met veel moeite met een riem goed op de velg...
Daarom gebruik ik remmen reiniger en dan aansteker erbij en boem....
Gelijk goed op de rand...
Dus voor mij heeft een klap band een totaal andere betekenis...
En mijn A2 is vreselijk en de Belgen hier weten dat dat dit niet vreselijk slecht is!
Mijn vrouw of de A2?
Ja, ik mag ze vergelijken, soms nukken en een beurtje nodig....
En als je er op uitgekeken bent is de kans op dumpen wel erg groot.
Dus meer overeenkomsten dan verschillen.
Ook financieel, iets duurder dan vooraf je had gedacht!
Ja, ik mag ze vergelijken, soms nukken en een beurtje nodig....
En als je er op uitgekeken bent is de kans op dumpen wel erg groot.
Dus meer overeenkomsten dan verschillen.
Ook financieel, iets duurder dan vooraf je had gedacht!
Mijn man had ooit een goede Violist mee naar huis genomen...
Geboren in 1947 en Alexander Kalasnikov is zijn naam...
Alleen moet Dirck hem voortaan minder Wodka geven, want na het nuttigen van diverse glaasjes kan deze AK47 bepaald niet meer goed richten...
Succes in het zelf de WC schoonmaken...
Geboren in 1947 en Alexander Kalasnikov is zijn naam...
Alleen moet Dirck hem voortaan minder Wodka geven, want na het nuttigen van diverse glaasjes kan deze AK47 bepaald niet meer goed richten...
Succes in het zelf de WC schoonmaken...