Upgrade aanstaande
Wel inloggen maar viel zomaar uit, waarom geen idee en ga nogmaals proberen.
Wel moet je er rekening mee houden dat naast Windhoos 7,8 en 10 gebruikers ook enkele Apple en Linux fans hier actief zijn...!
De Ubuntu 14.04 en Lubuntu 14.04 en Puppy Linux, de lichtste voor mijn oude Toshiba Tecra uit 1993!
Ja zo oude zooi werkte daar wel goed...
Dit extra Lite is dus mogelijk en razend snel.
Ik test dus deze 3 Linux versie's en hoop de oorzaak van waarom de Ubuntu stoorde, Lubuntu de lichter zelden en de flut versie die zelfs vanaf een 1 Gb USB stick kan draaien wel goed ging.
Ja, als je een beveiligde PC hebt op je werk kun je toch zonder wachtwoord via de meestal open USB 2.0 poort gewoon online zonder dat ze meekijken!
Mag niet maar van wie is die computer met Puppy?
Alleen de Systeembeheerder word gek op afstand, een niet herkenbare en niet beveiligde die volledige toegang kreeg....
Dus USB sticks is voor hem een ramp...
Moet hij maar luisteren want ik zat bij een bedrijf waar de beveiling zo zwaar was dat je na 3 minuten opstarten een trage PC had...
Zonder die zooi dus razend snel....
Ik vind dat je met dit soort Puppy Linux geen rekening hoeft te houden maar vele kapotte Windows gaan over op Linux Ubuntu, gratis en werkt op iets oudere ook goed....
Daarom is ondersteuning op Ubuntu 14.04 wel belangrijk omdat dit wel eens de doorbraak kan zijn voor mensen die geen dure software willen en bij een Cad Cam of Video programma en zo, die door Architecten, ontwerpers en Flim studio gebruikt worden, dan is deze gratis alternatief best goed.
Vele studenten die honderden Euro's aan software moesten kopen weigeren nu ook steeds vaker omdat voor Ubuntu er voldoende Free Ware is dus Open Sorce... dus gratis en goede programma's
Dit soort forums voor Linux is vergelijkbaar met ons A2 forum, gratis en erg populair onder zware gebruikers....
Wel moet je er rekening mee houden dat naast Windhoos 7,8 en 10 gebruikers ook enkele Apple en Linux fans hier actief zijn...!
De Ubuntu 14.04 en Lubuntu 14.04 en Puppy Linux, de lichtste voor mijn oude Toshiba Tecra uit 1993!
Ja zo oude zooi werkte daar wel goed...
Dit extra Lite is dus mogelijk en razend snel.
Ik test dus deze 3 Linux versie's en hoop de oorzaak van waarom de Ubuntu stoorde, Lubuntu de lichter zelden en de flut versie die zelfs vanaf een 1 Gb USB stick kan draaien wel goed ging.
Ja, als je een beveiligde PC hebt op je werk kun je toch zonder wachtwoord via de meestal open USB 2.0 poort gewoon online zonder dat ze meekijken!
Mag niet maar van wie is die computer met Puppy?
Alleen de Systeembeheerder word gek op afstand, een niet herkenbare en niet beveiligde die volledige toegang kreeg....
Dus USB sticks is voor hem een ramp...
Moet hij maar luisteren want ik zat bij een bedrijf waar de beveiling zo zwaar was dat je na 3 minuten opstarten een trage PC had...
Zonder die zooi dus razend snel....
Ik vind dat je met dit soort Puppy Linux geen rekening hoeft te houden maar vele kapotte Windows gaan over op Linux Ubuntu, gratis en werkt op iets oudere ook goed....
Daarom is ondersteuning op Ubuntu 14.04 wel belangrijk omdat dit wel eens de doorbraak kan zijn voor mensen die geen dure software willen en bij een Cad Cam of Video programma en zo, die door Architecten, ontwerpers en Flim studio gebruikt worden, dan is deze gratis alternatief best goed.
Vele studenten die honderden Euro's aan software moesten kopen weigeren nu ook steeds vaker omdat voor Ubuntu er voldoende Free Ware is dus Open Sorce... dus gratis en goede programma's
Dit soort forums voor Linux is vergelijkbaar met ons A2 forum, gratis en erg populair onder zware gebruikers....
Dirck, je praat onsamenhangend en bovendien flagrante onzin (meeluisteren via de usb-poort). Zou je dit soort verhalen op een daarvoor bestemd forum willen plaatsen en niet hier ?
En om toch nog even inhoudelijk te reageren: de site draait op PHP en Bootstrap, beproefde technieken die in elke browser en op elk OS werken. We gaan hier geen rekening houden met browsers uit het jaar kruik.
Verder begin ik het idee te krijgen dat je een "troll" bent, je komt met de meest fantastische verhalen maar we hebben nog geen foto gezien.
Graag inhoudelijk, ontopic en in duidelijke taal posten.
En om toch nog even inhoudelijk te reageren: de site draait op PHP en Bootstrap, beproefde technieken die in elke browser en op elk OS werken. We gaan hier geen rekening houden met browsers uit het jaar kruik.
Verder begin ik het idee te krijgen dat je een "troll" bent, je komt met de meest fantastische verhalen maar we hebben nog geen foto gezien.
Graag inhoudelijk, ontopic en in duidelijke taal posten.
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Vandaag nog eens geprobeerd, kan niet met met gebruiksnaam & wachtwoord inloggen op de testsite. maak gebruik van Google Chrome en FirefoxHier is de knop nog blauw, op TEST is de nieuwe editor in gebruik, die kan alles zelf (dus geen add-ons nodig).
Zijn er meer mensen die op TEST niet kunnen inloggen ?
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

- AudiFanSedert1971
- Audi A2 clublid
Ik ga het ook nu proberen...
grt
Rolf
Helaas, nadat ik ww reset in de testomgeving aanvroeg en link email en nieuw ww invoerde en geaccepteerd was opnieuw aanmelden met nieuw WW...
Almere
grt
Rolf
Helaas, nadat ik ww reset in de testomgeving aanvroeg en link email en nieuw ww invoerde en geaccepteerd was opnieuw aanmelden met nieuw WW...
Almere

"Stilstand is achteruitgang"
A2 1.4 BBY '02,
522.300.km, juli '13 161.600.km
A2 1e 1.6 FSI '04, 294.000.km ,mrt'20 238.300.km
A2 2e 1.6 FSI '04, 301.375km ,dec '21 261.100.km lid Audiclub.nl
A2 1.4 BBY '02,

- AudiFanSedert1971
- Audi A2 clublid
Peter ,
Het werkt hoor nadat je mijn profiel /account aangepast hebt m.b.t de rechten.
bedankt
rolf
:-h
Het werkt hoor nadat je mijn profiel /account aangepast hebt m.b.t de rechten.
bedankt
rolf
:-h
"Stilstand is achteruitgang"
A2 1.4 BBY '02,
522.300.km, juli '13 161.600.km
A2 1.4 BBY '02,

- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
Wachtwoord gereset, nu werkt het. Bedankt ... :-bd@peter_Audi_A2 dat is heel vreemd, zou je eens willen proberen je wachtwoord op de TEST omgeving te resetten ? (dmv de wachtwoord-vergeten functie).
Edit: na een keer uitloggen werkt het inloggen in de testomgeving niet meer,
het veranderen van het wachtwoord helpt ook niet. [acces denied].
een foutief wachtwoord invoeren levert [invalid password] op ...
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot