niet-officieel Car Throttle meet
- NicolasVDW
Dus jij schrijft je in voor de rollen als ik het goed voor heb? Doe je ook mee aan de BBQ?
- NicolasVDW
Maar doe je mee aan de BBQ? Want dit moet wel tijdig worden gemeld
- luukske
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
De bobines zitten erop er was er inderdaad 1 niet lekker, alle 4 vervangen. Loopt op zich wel goed maar de rollen op met 35 graden is klote!
Ik kom sowieso ff, meteen in de ochtend. Mijn spuitwerk moet ik nog voor bellen maar heb eigenlijk weinig zin om te sleutelen de komende dagen denk ik na de middag in ieder geval.
Ik kom dus met een afgeragde voor en achterbumper en een nwe motorkap want die is wel zo vervangen
Ik kom sowieso ff, meteen in de ochtend. Mijn spuitwerk moet ik nog voor bellen maar heb eigenlijk weinig zin om te sleutelen de komende dagen denk ik na de middag in ieder geval.
Ik kom dus met een afgeragde voor en achterbumper en een nwe motorkap want die is wel zo vervangen

- NicolasVDW
Ik zie je graag daar @luukske =D Voor de dyno kan je zelf nog zien.
Rond de middag zouden we met zen allen naar de McDonalds gaan ;
Rond de middag zouden we met zen allen naar de McDonalds gaan ;

- NicolasVDW
Echt een succes, deze meet! Ongelooflijk leuk om Lucas te leren kennen en met zijn 1.6FSI te mogen rijden. Gek hoe 2 zelfde type wagens zo verschillen van elkaar.
Jammer dat @luukske zo vroeg weg moest, de rit erna was nog prachtig. Hier wat sfeerbeelden:

Jammer dat @luukske zo vroeg weg moest, de rit erna was nog prachtig. Hier wat sfeerbeelden:

- NicolasVDW
neen, helemaal niet. Ik mocht de mijne al serieus op de staart trappen om bij te houden.
Vond het geweldig trouwens om te zien dat de FSI sneller is, zelf in dit weer
)
Vond het geweldig trouwens om te zien dat de FSI sneller is, zelf in dit weer