Mooie A2 Kevin, gefeliciteerd met de aankoop.
Ik dacht jouw auto op Markplaats bij particulier (in almere?) gezien te hebben, daarna bij handelaar. Kan ook een andere geweest zijn en het was omdat hij zoveel op de mijne leek dat ik hem denk te herkennen. Maar zoals gezegd kan ook een andere zijn iig veel plezier met de A2 en welkom hier!
A2 1.6 FSI
- Audi_gekkie
Welkom @Kevin, mooi voorstellen met gelijk een foto.
Waarom onder de indruk van de A2? Ik weet niet wat je eerder hebt gereden?
Waarom voor een A2 gekozen?
Heel veel plezier op dit forum en natuurlijk van je A2.
Waarom onder de indruk van de A2? Ik weet niet wat je eerder hebt gereden?
Waarom voor een A2 gekozen?
Heel veel plezier op dit forum en natuurlijk van je A2.
Vergeleken met wat ik vroeger reed valt het verbruik idd mee! Oa toyoya celica turbo 4wd carlos sainz, mr2 turbo, civic 1.6 vti maar ook een bv een Renault Safrane en jawel ook een mercedes a klasse :-O
Ben vooral onder de indruk van de ruimte en de rijkwaliteit, voelt niet aan als een kleine auto imho. Interieur vind ik heel degelijk gebouwdt, misschien wel het beste in zijn klasse. Vandaag nig mooi ritje gemaakt richting ruurlo, heerlijk op de cc 120, kopje koffie bij mn ouders en weer lekker terug. Cc vind ik ook heel fijn werken, kunnen een hoop merken van leren!
Groet kevin
Ben vooral onder de indruk van de ruimte en de rijkwaliteit, voelt niet aan als een kleine auto imho. Interieur vind ik heel degelijk gebouwdt, misschien wel het beste in zijn klasse. Vandaag nig mooi ritje gemaakt richting ruurlo, heerlijk op de cc 120, kopje koffie bij mn ouders en weer lekker terug. Cc vind ik ook heel fijn werken, kunnen een hoop merken van leren!
Groet kevin
Waarom een A2?@Audi_gekkie ?We waren opzoek naar een auto voor erbij, oa voor mn vrouw naar het werk ( rij zelf een vw transporter voor t werk) kids ophalen van school, zwemles jekenthetwel..
Aanvankelijk keken wij naar iets jongers als een auto uit 2004, hebben oa proefgereden met een vw up, kia pincanto, seat mii etc. Was het elke keer toch net niet, het blikken doos gehalte vind ik imho erg hoog bij die modellen. Geheel toevallig bij een dealer zagen wij een a2 staan en waren erg onder de indruk van de proefrit, uiteindelijk is het niet die a2 geworden (kwam er niet uit met de verkoper) maar toen is de zoektocht naar een a2 wel begonnen!
Niet zo lang daarna trof ik mn huidige A2 aan in eindhoven. Proefrit was perfect, en de service ook, deal was snel gesloten..
Hoop veel veilige kilometers met mn eerste audi te mogen maken!
Aanvankelijk keken wij naar iets jongers als een auto uit 2004, hebben oa proefgereden met een vw up, kia pincanto, seat mii etc. Was het elke keer toch net niet, het blikken doos gehalte vind ik imho erg hoog bij die modellen. Geheel toevallig bij een dealer zagen wij een a2 staan en waren erg onder de indruk van de proefrit, uiteindelijk is het niet die a2 geworden (kwam er niet uit met de verkoper) maar toen is de zoektocht naar een a2 wel begonnen!
Niet zo lang daarna trof ik mn huidige A2 aan in eindhoven. Proefrit was perfect, en de service ook, deal was snel gesloten..
Hoop veel veilige kilometers met mn eerste audi te mogen maken!
- NicolasVDW
@Kevin vertel me eens wat meer over je MR2 turbo, ik ben zelf op de uitkijk voor eentje 

Geweldige auto met de bekende 3s-gte motor, listig karretje op de grens door de middenmotor. En oer betrouwbaar imho, 3 jaar probleemloos mee gereden, wel gewoon de beurten uiteraard,onderhoud is relatief duur door het tjokvolle motorruim. zijn tegenwoordig weinig goede te vinden, meeste valt in de klasse afgetrapt.ik had een USA spec, zwart met beige leren interieur, bose geluid, A-C, alles elektrisch. 1 van de leukst rijdende auto's van mijn auto geschiedenis, al is die niet zo heel lang@Kevin vertel me eens wat meer over je MR2 turbo, ik ben zelf op de uitkijk voor eentje![]()
Sorry voor de off topic