Audi A2
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Guys, dit gaat niet over een import A2 maar over mijn nieuwe leasebak. Daar heb ik geen keuze wanneer die op kenteken wordt gezet ;-)
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Wie weet ... Misschien krijgt onze @Dirck Einstein gelijk ;-)
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Willen jullie me niet meer serieus nemen, vond het een leuke grap voor Hans Jan... Boxem,,,, maar hoe lang je moet wachten?
Ik zeg het alleen maar als hij net al ik een Zwitser importeerde en het eventueel een korte tijd kan uitstellen....
Maar ik begreep dat je nooit garantie kreeg of je de gewenste letters ook werkelijk kreeg.....
De Lease bak lukt niet maar een eigen, nieuwe gele, eventueel met leder of OSS...?
Als ik zijn reacties hoorde ...maar nu verder met deze onzin in mijn Humor topic graag.... dit gaat mij zelfs te ver!
Ik zeg het alleen maar als hij net al ik een Zwitser importeerde en het eventueel een korte tijd kan uitstellen....
Maar ik begreep dat je nooit garantie kreeg of je de gewenste letters ook werkelijk kreeg.....
De Lease bak lukt niet maar een eigen, nieuwe gele, eventueel met leder of OSS...?
Als ik zijn reacties hoorde ...maar nu verder met deze onzin in mijn Humor topic graag.... dit gaat mij zelfs te ver!
- WHM
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Even een weekje de A2 uitgeleend, wordt er gelijk 95 erin gekwakt ~X(
Twee keer
(
Toch maar weer aan de 98 of liever 102 van Aral!
De auto klonk gelijk als een diesel, wat een verschil zeg.
Hebben jullie dat ook bij een FSI??
Twee keer

Uitlenen ?? Domste wat je kan doen. X_XEven een weekje de A2 uitgeleend, wordt er gelijk 95 erin gekwakt ~X(
Twee keer(
Ik weet alleen dat Super dus 98 niet overal verkrijgbaar is.. dus lastige zoeken zoals ik ooit op LPG dat ook moest doen.
Sinds die tijd diverse pompen verdwenen en ik denk dat we straks allemaal op 95 rijden!
Er zijn in autoshop toevoegingen voor E95 naar E98 te maken dus voor tanken een beetje in tank en je rijd E98 dan aan de pomp omdat ook de
Tango en zo dan bereikbaar is....
Sinds die tijd diverse pompen verdwenen en ik denk dat we straks allemaal op 95 rijden!
Er zijn in autoshop toevoegingen voor E95 naar E98 te maken dus voor tanken een beetje in tank en je rijd E98 dan aan de pomp omdat ook de
Tango en zo dan bereikbaar is....