Hier een foto van een A2 met houder voor autotelefoon af-fabriek.
Ontstane vragen naar zoeken geschikte Audi A2
- Audi_gekkie
Hier een foto van een A2 met houder voor autotelefoon af-fabriek.
- Audi_gekkie
Bluetooth bestond toen nog niet.Ja dat bedoelde ik, maar soms zit er ook een plaat plaatje op. betekend dat dan bluetooth? Met een foto word het allemaal wat duidelijker, bedankt!
- WHM
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Kijk ook op mobile.de en autoscout.de gezien je iets luxere uitvoering wilt hebben op je auto.
Wees ook snel als je iets ziet, je moet gelijk bellen of langsrijden. Anders is de auto weg! Je bent niet de enige kaper op de kust.
Wees ook snel als je iets ziet, je moet gelijk bellen of langsrijden. Anders is de auto weg! Je bent niet de enige kaper op de kust.
Ik begrijp niet dat het je niks uitmaakt ( op de kosten na) of je diesel of benzine rijdt. De ;é;en vindt pittig motor gedrag belangrijk ; de ander de betrouwbaarheid en zuingheid. Mijn aanschaf criteria waren gewicht; automaat en .... Diesel. Vorige was precies zo'n auto, echter gewichtiger ( Octavia). De Audi groeit' naar je toe. Weet hem steeds meer te appreciëren', ook qua uiterlijk. Ook ik heb de Cruise Control achteraf laten inbouwen.
Audi a2 1.6 fsi vandaag opgehaald uit Duitsland! Morgen RDW en dan hopen dat goed gaat met de belasting gebeuren. Heb namelijk een een 1.6 fsi uit 2002 en toen was die nog niet geleverd... Iemand ervaring hoe ik hiermee moet omgaan?
Foto's volgen zodra ik er op de openbare weg mee kan rijden!
Foto's volgen zodra ik er op de openbare weg mee kan rijden!
- Audi_gekkie
Gefeliciteerd! :-j
Maakt niet uit hoor dat hij uit 2002 komt. Voor RDW geen probleem.
Er zijn duizenden auto's in Nederland geimporteerd zonder dat ze hier ooit nieuw verkocht werden.
Zelf heb ik ook twee Audi's gehad die hier nooit in Nederland geleverd zijn.
Maakt niet uit hoor dat hij uit 2002 komt. Voor RDW geen probleem.
Er zijn duizenden auto's in Nederland geimporteerd zonder dat ze hier ooit nieuw verkocht werden.
Zelf heb ik ook twee Audi's gehad die hier nooit in Nederland geleverd zijn.