ultrasoon reiniger
Kan goedkoper maar dan heb je hem niet zo snel als ik denk dat jij hem nodig hebt.
http://nl.aliexpress.com/item/3L-Mechan ... 96502.html
http://nl.aliexpress.com/item/3L-Mechan ... 96502.html
- luukske
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Heb hem niet echt snel nodig maar heb gewoon weinig geduld
Die auto staat toch al tijdje stof te happen dus die week maakt niet uit maar volgens mij is die belg toch goedkoper want 229 dollar is meer als 118 met verzendkosten...

Die auto staat toch al tijdje stof te happen dus die week maakt niet uit maar volgens mij is die belg toch goedkoper want 229 dollar is meer als 118 met verzendkosten...
- Audi_gekkie
Wat kun je daarmee doen op het gebied van een auto?
Wil je al het oude goud reinigen @luukske
Wil je al het oude goud reinigen @luukske

- luukske
Alles wat je daar ingooit komt er nieuw uit. EGR, injectoren motordelen, servies goud etc noem maar op echt een goede investering denk ik.
Hij is trouwens inmiddels al besteld dus als jullie wat gereinigd moeten hebben
https://www.youtube.com/watch?v=Baw_29n ... DGUoyDJZ1g
Hij is trouwens inmiddels al besteld dus als jullie wat gereinigd moeten hebben

https://www.youtube.com/watch?v=Baw_29n ... DGUoyDJZ1g
- luukske
Bij de link van @pocoloco naar beneden scrollen zie je voor en na foto's.
Je kunt hier met een tandenborstel en remmenreiniger echt niet van winnen
)
Uiteindelijk koop ik hem om de verstuiver te proberen te reinigen, een verstuiver kost toch al 120 euro
maar dan heb je een heel handig ding en gooi ik er die halve auto gewoon ook in.
Je kunt hier met een tandenborstel en remmenreiniger echt niet van winnen

Uiteindelijk koop ik hem om de verstuiver te proberen te reinigen, een verstuiver kost toch al 120 euro

Ja, naast het grapje van gister toch de Russische Ultrasoon reiniger even getest.. dit plastic kastje wat vele malen kleiner is werkte ook...
Er passen maximaal 2 bougie's in dus de oude NGK die Koop9 eruit haalde zien er weer uit als nieuwe, behalve de versleten elektrode dan die er als wankel motor 3 hoek uit ziet.
De 1,2 en 5 cent munten weer als nieuw maar eigenlijk is deze voor sieraden...
Ga straks de injectoren van de BMW motorfiets even doen, die werkte niet meer en als ik geen nieuwe hoef te kopen?
Wel moet ik dus ook deze grotere kopen, want hoewel die van mijn niets koste, alleen gouden ringen en zo, dat ik geen werk...
Maar die foto die ik op Ali Baba zag... mooie printplaat maar elektronica zo reinigen? Wel als nieuwe maar niet elk deel kan hier tegen, afhankelijk wat erop zit!
Probeer de printplaat van je mobiele telefoon maar eens, en dan is het einde verhaal met de sensoren die het vocht meten!
Steeds meer apparaten krijgen dit soort lastig zichtbare sensoren dus voor je dit doe.... niet alles is water bestendig en kan erin...
X(
Er passen maximaal 2 bougie's in dus de oude NGK die Koop9 eruit haalde zien er weer uit als nieuwe, behalve de versleten elektrode dan die er als wankel motor 3 hoek uit ziet.
De 1,2 en 5 cent munten weer als nieuw maar eigenlijk is deze voor sieraden...
Ga straks de injectoren van de BMW motorfiets even doen, die werkte niet meer en als ik geen nieuwe hoef te kopen?
Wel moet ik dus ook deze grotere kopen, want hoewel die van mijn niets koste, alleen gouden ringen en zo, dat ik geen werk...
Maar die foto die ik op Ali Baba zag... mooie printplaat maar elektronica zo reinigen? Wel als nieuwe maar niet elk deel kan hier tegen, afhankelijk wat erop zit!
Probeer de printplaat van je mobiele telefoon maar eens, en dan is het einde verhaal met de sensoren die het vocht meten!
Steeds meer apparaten krijgen dit soort lastig zichtbare sensoren dus voor je dit doe.... niet alles is water bestendig en kan erin...
X(
@Luukske, ja het apparaat op Ali Baba is goedkoop maar je kunt op 2 manieren dit ontvangen...
De dure DHL en dat is Snel.... maar Chinese Post is traag & Gratis..
Nauwelijks invoer rechten betalen en zo en geen porto...
Wel meestal lelijke doos die zelden schadevrij overkomt maar dit apparaat kan wel wat hebben....
De Audi A2, ja de 1:30 model van Kinsmart KT5047 kwam in klein doosje gekraakt, met bolletjes plastic binnen!
Wel is de auto schadevrij wegens de ruimte maar toch.... het doosje was nu ongeveer 1 cm lager geworden en een stevige metalen A2 kan het hebben, niet die 1:43 modellen zoals Hans-Jan heeft in plastic doosje maar kale auto in bobbel plastic kan wel...
Meestal is in plaats van 1 of 2 weken 1 maand Chinese post gratis!
Ook nog naast dit gratis verzenden zelden invoerrechten en die hoor je pas achteraf!
Ik kreeg de A2 geleverd in 27 dagen dus viel het mee...!
De dure DHL en dat is Snel.... maar Chinese Post is traag & Gratis..
Nauwelijks invoer rechten betalen en zo en geen porto...
Wel meestal lelijke doos die zelden schadevrij overkomt maar dit apparaat kan wel wat hebben....
De Audi A2, ja de 1:30 model van Kinsmart KT5047 kwam in klein doosje gekraakt, met bolletjes plastic binnen!
Wel is de auto schadevrij wegens de ruimte maar toch.... het doosje was nu ongeveer 1 cm lager geworden en een stevige metalen A2 kan het hebben, niet die 1:43 modellen zoals Hans-Jan heeft in plastic doosje maar kale auto in bobbel plastic kan wel...
Meestal is in plaats van 1 of 2 weken 1 maand Chinese post gratis!
Ook nog naast dit gratis verzenden zelden invoerrechten en die hoor je pas achteraf!
Ik kreeg de A2 geleverd in 27 dagen dus viel het mee...!