Wat hebben we gisteren of vandaag gedaan?
- Audi_gekkie
Koop dan eens een moderne!Cool @Werner !! Jammer dat mijn telefoon te groot is...

Hopa, had ze al een tijdje liggen, maar nu eindelijk beide deurvangers vervangen. Toch lekker zonder vaal lawaai de deuren open en dicht te kunnen doen. Nog wel een andere probleem de passagiers deur die hangt iets scheef naar beneden, en sluit dus niet helemaal soepel. Iemand nog tips?
- stefan74
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Heb vandaag mijn kapjes van de telefoonvelgen ge-plastidipt.
Eerst een paar dunne lagen mat gunmetal grijs en daarna een paar lagen antrazithe metalizer.
Voordeel van dit spul is dat het best taai is en absoluut wasstraat bestendig (heb al een keer een complete set velgen in de plastidip gezet)
Je hoeft ook niet veel af te plakken aangezien je de ongewenste plastidip er weer af pulkt.
leuk spul.

Eerst een paar dunne lagen mat gunmetal grijs en daarna een paar lagen antrazithe metalizer.
Voordeel van dit spul is dat het best taai is en absoluut wasstraat bestendig (heb al een keer een complete set velgen in de plastidip gezet)
Je hoeft ook niet veel af te plakken aangezien je de ongewenste plastidip er weer af pulkt.
leuk spul.

- Gideon
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Als je dan toch met de details bezig bent, wissel de kentekenplaathouder aan de voorkant even om voor een reclameloze.
De omlijsting van de serviceklep heeft wel wat zo in het donkergrijs, ben wel benieuwd hoe lang dat blijft zitten, plastidip op verchroomd kunststof.
De omlijsting van de serviceklep heeft wel wat zo in het donkergrijs, ben wel benieuwd hoe lang dat blijft zitten, plastidip op verchroomd kunststof.
- Audi_gekkie
Mooi gedaan @stefan74
Is het lastig om de emblemen van de naafkapjes en serviceklep te halen?
In welke kleuren is die plasticdip te koop?
de logo van de service klep kan je er zo afwippen met de bekende plasticwipper .Mooi gedaan @stefan74

plastic dip blijft heel goed zitten op chroomdelen ,wel eerst goed ontvetten. Heb dit op mijn Tundra ook gedaan als test van Okt tot Mei niets beschadigd na 16000km.
- stefan74
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Ik heb mijn bussen gekocht bij www.plastidip.nl. vele kleuren beschikbaar.
Heb de grill uit de motorkap geschroeft en heb 2 pedaalemmerzakken over de zwarte klep gechoven en strak getrokken met schilderstape. Heb het audi logo dus niet verwijderd. Verder niks afgeplakt. De audi ringen van de kapjes vd telefoonvelgen kun je verwijderen als je ze aan de achterkant induwd met een schroevendraaier.
Maar kijken hoe lang het goed blijft. Plastidip is wel een magneet voor vuil. Moeilijk schoon te maken. Randje vd grille ga ik misschien nog zwart spuiten in de toekomst
Heb de grill uit de motorkap geschroeft en heb 2 pedaalemmerzakken over de zwarte klep gechoven en strak getrokken met schilderstape. Heb het audi logo dus niet verwijderd. Verder niks afgeplakt. De audi ringen van de kapjes vd telefoonvelgen kun je verwijderen als je ze aan de achterkant induwd met een schroevendraaier.
Maar kijken hoe lang het goed blijft. Plastidip is wel een magneet voor vuil. Moeilijk schoon te maken. Randje vd grille ga ik misschien nog zwart spuiten in de toekomst