Wat hebben we gisteren of vandaag gedaan?
- Audi_gekkie
Bedankt voor de website.
Deze kun je gebruiken om verweerd chrome aan te pakken.
https://plastidip.nl/plastidip-bestelle ... zer-silver
Tenminste ik denk dat het op chrome lijkt.
- stefan74
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Helaas, dit is echt gewoon metallic silver. Hier heb ik n.l. eerst de kapjes mee gespoten. Is ong. Dezelfde kleur als de relefoonvelgen maar dan matte. Er is trouwens tegenwoordig wel echte chrome verf beschikbaar.Bedankt voor de website.
Chroom zoals jij wilt, dus zoals een fietsstuur bijvoorbeeld krijg je zelf nooit. Blijft altijd zilverachtig.Heeft iemand ervaring met Chroom verf?
Ik heb wel eens iets gekocht maar dat was wel mooi maar meer zilver metallic en niet het Plastic Chroom dat op speelgoed en zo zit...
Dus foto en merk en waar te koop was...
Chroom zoals jij wilt, dus zoals een fietsstuur bijvoorbeeld krijg je zelf nooit. Blijft altijd zilverachtig.</blockquote><blockquote class="Quote" rel="Dirck">Heeft iemand ervaring met Chroom verf?
Ik heb wel eens iets gekocht maar dat was wel mooi maar meer zilver metallic en niet het Plastic Chroom dat op speelgoed en zo zit...
Dat is niet waar , wij kunnen chroomlook spuiten niet dat plastic spul.

Bedankt, dus als ik niet mijn Passat VR6 velgen uit 1991 wil polijsten tot Chroom en jaarlijks herhalen wat erg veel werk is...
Dan kan ik in Barendrecht langs komen?
Dat lijkt me wel wat, die vrij dichte velgen en nog enkele andere delen...
Als het er als Chroom uit ziet ben ik tevreden...
Ik kreeg telkens nieuwe Logo of letters aangeboden als ik Chroom wilde maar overspuiten lijkt me toch voordeliger als er genoeg spuitwerk is.
Heb je een foto of zit het al op jou eigen auto?
Dan kan ik in Barendrecht langs komen?
Dat lijkt me wel wat, die vrij dichte velgen en nog enkele andere delen...
Als het er als Chroom uit ziet ben ik tevreden...
Ik kreeg telkens nieuwe Logo of letters aangeboden als ik Chroom wilde maar overspuiten lijkt me toch voordeliger als er genoeg spuitwerk is.
Heb je een foto of zit het al op jou eigen auto?
Chroom zoals jij wilt, dus zoals een fietsstuur bijvoorbeeld krijg je zelf nooit. Blijft altijd zilverachtig.</blockquote><blockquote class="Quote" rel="JDuijnker"><blockquote class="Quote" rel="Dirck">Heeft iemand ervaring met Chroom verf?

Doen jullie het vergelijkbare als de Tron Audi R8 zoals west coast customs heeft gedaan dan?
- Audi_gekkie
Tweety is weer APK goedgekeurd voor een jaar.
Na een kwartier keuren greeg hij het groene licht.
"Zo'n auto mag gewoon niet afgekeurd worden" zei de keurmeester. Ook was hij niet verbaasd over de lage roetwaarde van 1.45 m-1, terwijl 2.5 m-1 maximaal is toegestaan.
De volgende APK zal de auto rond de 400.000km gereden hebben.
Na een kwartier keuren greeg hij het groene licht.
"Zo'n auto mag gewoon niet afgekeurd worden" zei de keurmeester. Ook was hij niet verbaasd over de lage roetwaarde van 1.45 m-1, terwijl 2.5 m-1 maximaal is toegestaan.
De volgende APK zal de auto rond de 400.000km gereden hebben.
- stefan74
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Chroom zoals jij wilt, dus zoals een fietsstuur bijvoorbeeld krijg je zelf nooit. Blijft altijd zilverachtig.</blockquote><blockquote class="Quote" rel="JDuijnker"><blockquote class="Quote" rel="Dirck">Heeft iemand ervaring met Chroom verf?
Misschien kun jij uitleggen wat er hier nou precies gebeurt? het lijkt wel een beetje op vernikkelen.
Denk niet dat dit op plastic werkt, maar Dirck z'n vr6 velgen moet toch wel lukken

https://www.youtube.com/watch?v=ToviVvpSfro