3l velgen met nieuwe banden te koop
Te Koop 4 originele magnesium 3L velgen van een audi a2 met 4 nieuwe banden Bridgestone 145/80/R14 400 km op gereden.
Deze band is special gemaakt voor de 3l een eco band en kost 69.50 nieuw per stuk.
Daarom hoop ik dat 500 een eerlijke prijs is .
Deze band is special gemaakt voor de 3l een eco band en kost 69.50 nieuw per stuk.
Daarom hoop ik dat 500 een eerlijke prijs is .
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Het wordt over het algemeen erg gewaardeerd als nieuwe leden zich eerst voorstellen voordat ze onderdelen te koop aanbieden. Zou je je nog even willen voorstellen in de rubriek Even voorstellen?
Prijs is stevig maar er is vast een liefhebber voor te vinden. Foto's helpen daarbij.
Prijs is stevig maar er is vast een liefhebber voor te vinden. Foto's helpen daarbij.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
ok Hallo daar ik ben Jacky 50 jaar en als het om auto's gaat nog steeds een kleine jonge haha
Heb sinds kort een a2 en ben er helemaal blij mee !
ga deze auto helemaal tip top in orde brengen en verwennen en de uitdaging is dan ook om hem technisch in top conditie krijgen . Overigens de velgen zijn in topconditie velgen zijn in top conditie
Heb sinds kort een a2 en ben er helemaal blij mee !
ga deze auto helemaal tip top in orde brengen en verwennen en de uitdaging is dan ook om hem technisch in top conditie krijgen . Overigens de velgen zijn in topconditie velgen zijn in top conditie

Dit soort velgen deed een paar jaar geleden nog € 250,00 (met of zonder banden), maar nu niet meer. Prijs ligt nu zo rond de 150.
Jouw banden zullen dan wel vrij nieuw zijn, maar verlaag gerust je prijs flink en je zal zien, dat je je wel kwijt raakt.
Jouw banden zullen dan wel vrij nieuw zijn, maar verlaag gerust je prijs flink en je zal zien, dat je je wel kwijt raakt.
De enige banden die ik kon vinden was een Winterband...
De Bridgestone Blizzak LM18 met 145/80/14 koste €47,99 dus €191,96 er 4...
Met G en E niet echt zuinigste maar wel stil met 69 Db.. en dat voor Winter sloffen.
Met €40,- montage kom je dus als je bij mijn garage hier in Hoorn laat monteren ben je maar €241,96 kwijt!
Dus die €320,- is niet de goedkoopste maar dat zijn nu niet te vinden zomer banden... lastige maat en beperkte voorraad...
Daarom zal ik niets bieden, heb nog 4 mindere velgen liggen die ik zandstraalde en nu ga plamuren en over spuiten, Antraciet/Zilver dus Duotone voor iemand anders in mijn regio..
De stalen gaan voor reserve en hij is er blij mee....
Ja, waar je banden koopt is vaak groot verschil.
Inclusief montage en spuiten komen we onder de €300,- uit dus gezien de belasting op de diesels en het grote aanbod en goedkopere onderhoud 1.4 en de gevoelige 1.2 worden die nu vaak aangeboden nu ze niet meer belastingvrij zijn.....
Jammer, een Euro3 1.4Tdi die nu meer waard is dan 1.2Tdi met Euro 4!
De Bridgestone Blizzak LM18 met 145/80/14 koste €47,99 dus €191,96 er 4...
Met G en E niet echt zuinigste maar wel stil met 69 Db.. en dat voor Winter sloffen.
Met €40,- montage kom je dus als je bij mijn garage hier in Hoorn laat monteren ben je maar €241,96 kwijt!
Dus die €320,- is niet de goedkoopste maar dat zijn nu niet te vinden zomer banden... lastige maat en beperkte voorraad...
Daarom zal ik niets bieden, heb nog 4 mindere velgen liggen die ik zandstraalde en nu ga plamuren en over spuiten, Antraciet/Zilver dus Duotone voor iemand anders in mijn regio..
De stalen gaan voor reserve en hij is er blij mee....
Ja, waar je banden koopt is vaak groot verschil.
Inclusief montage en spuiten komen we onder de €300,- uit dus gezien de belasting op de diesels en het grote aanbod en goedkopere onderhoud 1.4 en de gevoelige 1.2 worden die nu vaak aangeboden nu ze niet meer belastingvrij zijn.....
Jammer, een Euro3 1.4Tdi die nu meer waard is dan 1.2Tdi met Euro 4!