Even voorstellen

Stel hier jezelf en je A2 voor.
Annette
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

29 aug 2015, 16:57 0 x

Hallo Hans ,
Dank je voor je tips! Inderdaad zit aan een kant het al los dus wordt snel kijken of ik dat kan vervangen
Ik vond de kleur ook enorm mooi. Ik zal ook gauw wat plaatjes laten zien van mijn nieuwe sloffen :-) Smmige vinden mijn velgen te donker.....steekt niet af...Dat zei iemand met een zilverkleurige auto met standaard velgen :-) Je raadt mijn antwoord vast wel hahaha. Wie de bal kaatst :-) ik heb zeker interesse n gezamelijke inkoop. De rvs schroeven zijn deze trouwens gewoon bij een doe het zelf zaak kopen of is daar ook een adres voor?
Ik zal eens kijken ook naar de kitjes voor de schakelaars . Superhandige tips!
Sorry voor late antwoord maar na 5 weken vakantie weer begonnen met werken en dat valt echt niet mee :-)
Annette
Warm welkom hier, voor zover ik weet de tweede dame. Altijd goed! Zo te horen een echte A2 fanaat dus we kunnen jouw op de volgende meeting vast verwachten! :-D

Ik zal de specs later invoeren zover ik ze kan achterhalen . In ieder geval kan hij hard :-) en is mijn rechtervoet het ook erg eens met temperament van de auto :-)
Annette

Jammer van de schade zeg, een A2 is toch al snel total loss. Heel fijn dat hij toch rijdend is gehouden. We zijn gek op plaatjes hier, kom maar op! :-D Kan je nog iets meer vertellen over de A2 en zijn samenstelling? Hoeveel kilometers staan er op de klok en hoe wordt de auto gebruikt? Fraaie kleur, dat zeker.

Ik zie dat je heel dicht bij onze schade-expert @pocoloco woont, je weet maar nooit waar dat goed voor is ;-)

Een aantal zinvolle tips:
- de schroeven van de kentekenplaatverlichting zijn erg roestgevoelig. Eenmaal doorgerot breken de koppen af en kan de verlichting niet meer hersteld worden, gevolg APK afkeur. Vervangen door RVS varianten is raadzaam maar ook gelijk weer een risico, als de koppen afbreken dan ben je verder van huis. Misschien bewaren voor de volgende meeting ;-)
- handige accessoire is de comfortmodule knipperlicht. Een keer tikken is drie keer knipperen. Ik verzorg bij tijd en wijlen de gezamenlijke inkoop. Interesse? Kosten zijn €4 en inbouw kunnen we ook tijdens de meeting verzorgen. :-D
- voor de lichtschakelaar en airco zijn reparatiekitjes op eBay beschikbaar

Veel plezier hier en succes met de vervolgprojecten!
Annette

29 aug 2015, 16:58 0 x

:-) Tja audi he? Kost wat maar dan heb je ook wat :-)
Dank @ericosman: bedrag moet zijn €45.
Annette

29 aug 2015, 17:03 0 x

Hoi,
Ik kan nog zat leren :-) Ik ga niet vloeken in de kerk maar heb jaren een ander merk gereden en daar weet ik wel alle tekortkomingen en leuke kanten van.
Wat ik begrijp is dat Audi wel iets meer olie verbruikt , moet zeggen dat dit mij nog redelijk meevalt maar ik inderdaad hem al heb moeten bijvullen.
Maar als dat alles is :-) Voorlopig heb ik het reuze naar mijn zin met mijn monstertje :-) Ik heb 15 inch velgen eronder gezet . Ik heb met de monteur hierover gehad. Zijn wielbasis is toch iets smaller dan ik gewend bent en de auto is ook relatief hoog. 17 inch is dan niet altijd handig. Maar goed daar zullen ook wel weer uitzonderingen voor zijn :-)
Ik zal zo een foto posten
Annette
Hallo @Annette welkom op dit forum.
Volgens mij kunnen we je niet veel wijs maken over de A2 :-bd
Wat voor velgen heb je onlangs gekocht? 15", 16" of misschien zelfs 17 of 18"?

Misschien kunnen we je toch nog wat leren over de A2.
http://www.audi-a2.nl/discussion/2166/w ... dat#latest
http://www.audia2museum.de/7.html

Heel veel plezier op dit forum en met je A2.
Annette

29 aug 2015, 17:04 0 x

Dank je wel :-)
Moest ook drie keer kijken...4 euro was wel een koopje ja :-)
Annette
@hansjan voor €4 neem ik hem graag haha

Verder welkom op het forum!
Annette

29 aug 2015, 17:13 0 x

Hier wat shots van mijn velgen :-) Je kunt het niet goed zien maar zelfs mijn ventieldopjes is met audi logo :-)

Afbeelding
Afbeelding
AudiFanSedert1971
Audi A2 clublid

29 aug 2015, 20:11 0 x

Welkom Annette,

De velgen staan wel beter tov de 15 inch standaard velgen die de A2 heeft.

Het logo op de naaf audi logo met Audi is gaaf zeg met die ventiel dopjes maakt het compleet.

Succes met je auto !

Grt

Rolf

Almere
"Stilstand is achteruitgang"
A2 1.4 BBY '02, :blush: 523.200.km, juli '13 161.600.km
A2 1e 1.6 FSI '04, 294.570.km ,mrt'20 238.300.km
A2 2e 1.6 FSI '04, 302.345km ,dec '21 261.100.km lid Audiclub.nl
Pocoloco

29 aug 2015, 20:15 0 x

binnenkort nieuwe remschijven zie ik ;) mag de pret niet drukken .
veel plezier en misschien komen we elkaar eens tegen .
Annette

29 aug 2015, 23:31 0 x

Ha ja :- ) ze piepen al een beetje :-)
Wij zitten inderdaad een steenworp bij elkaar vandaan. Bijna tijd voor de keuring dus dan mag hij weer even onder de loupe genomen worden.

Annette
binnenkort nieuwe remschijven zie ik ;) mag de pret niet drukken .
veel plezier en misschien komen we elkaar eens tegen .
Annette

29 aug 2015, 23:35 0 x

Hallo Rolf,
Dank je wel :-) Ik ben er zelf ook errug blij mee. Ikkan hier rustig vertellen dat als ik aan kom lopen en mijn auto ziet staan mijn hart elke keer een sprongetje van geluk maakt. Nu zeker met de stoere stappers :-)
Annette
Welkom Annette,

De velgen staan wel beter tov de 15 inch standaard velgen die de A2 heeft.

Het logo op de naaf audi logo met Audi is gaaf zeg met die ventiel dopjes maakt het compleet.

Succes met je auto !

Grt

Rolf

Almere
Auzz

30 aug 2015, 19:36 0 x

Hallo Rolf,
Dank je wel :-) Ik ben er zelf ook errug blij mee. Ikkan hier rustig vertellen dat als ik aan kom lopen en mijn auto ziet staan mijn hart elke keer een sprongetje van geluk maakt. Nu zeker met de stoere stappers :-)
Annette
Herkenbaar gevoel :) Mooie auto en gefeliciteerd!
Plaats reactie