Mooie stoere velgen @Annette!
Wat doet die monteur onder de spoiler op de foto?
Weet je dat heel veel A2's regenwater in die spoiler hebben zitten?
Dit komt doordat het rubber tussen spoiler en raam niet goed meer afsluit.
Remedie, boor op elke onderhoek van de spoiler met een 3mm boortje een gaatje.
Even voorstellen
- Audi_gekkie
@Rein Vast wel met auto-ruitenkit, maar wat is er mis met twee niet zichtbare gaatjes?
- Annette
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Hahah Ja iemand moet toch het werk doen?
Ik heb trouwens geen flauw idee wolgens mij met mijn achterklep aan t stoeien.
Inderdaad ook erg ehm ranzig onder die spoiler elke keer ik heb hem nog niet horen klotsen maar dank je voor de tip :-)
Ik heb trouwens geen flauw idee wolgens mij met mijn achterklep aan t stoeien.
Inderdaad ook erg ehm ranzig onder die spoiler elke keer ik heb hem nog niet horen klotsen maar dank je voor de tip :-)
Mooie stoere velgen @Annette!
Wat doet die monteur onder de spoiler op de foto?
Weet je dat heel veel A2's regenwater in die spoiler hebben zitten?
Dit komt doordat het rubber tussen spoiler en raam niet goed meer afsluit.
Remedie, boor op elke onderhoek van de spoiler met een 3mm boortje een gaatje.
- Rein
- Audi A2 clublid
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Er is helemaal niks mee met de niet-zichtbare gaatjes, @Audi_gekkie. Zo bedoelde ik het niet, Ik bekeek het vanuit "voorkomen is beter dan genezen", want wat er niet in zit hoeft er ook niet uit
Ik heb nog geen last van wateroverlast en dat wil ik eigenlijk zo houden, dus vandaar mijn vraag.

Ik heb nog geen last van wateroverlast en dat wil ik eigenlijk zo houden, dus vandaar mijn vraag.
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Ik boor ook liever niet. De kit is vast wel te vervangen, weet @pocoloco daar iets van?
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Audi_gekkie
Ik dacht ook geen last te hebben van water, totdat ik twee gaatjes boorde. Het water sijpelde er uit.Er is helemaal niks mee met de niet-zichtbare gaatjes, @Audi_gekkie. Zo bedoelde ik het niet, Ik bekeek het vanuit "voorkomen is beter dan genezen", want wat er niet in zit hoeft er ook niet uit![]()
Vaak zie je het doordat aan beide zijden over de achterklep lekkage strepen lopen.