Is er iemand bekend met 07-gt-fp
42 Liter, ik zit helaas met 34 liter tankje....
Maar de storing, ja Koop9 zal het druk krijgen maar eerst even plaats invullen en de auto...
Veel succes en ook mijn storing is pas na langer zoeken verholpen....
waren meerdere problemen, vuil luchtfilter met niet goed gemonteerde afdichting... dus valse lucht, verder Lambda en Bougiekabels en nu eindelijk goed...
Maar de storing, ja Koop9 zal het druk krijgen maar eerst even plaats invullen en de auto...
Veel succes en ook mijn storing is pas na langer zoeken verholpen....
waren meerdere problemen, vuil luchtfilter met niet goed gemonteerde afdichting... dus valse lucht, verder Lambda en Bougiekabels en nu eindelijk goed...
- AudiFanSedert1971
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Nou @zulfi na het lezen dat hij van " QUALITY Cars " afkomstig is zou ik maar even bellen als ik jou was... dit kan toch niet...
Wij kunnen wel alles opnoemen wat een storing lampje zou kunnen zijn maar dan heb je lees materiaal voor een dag .... uitlezen moet als eerste gebeuren.
Ze zullen vast er wel mee aan de slag gaan .... #-o
Zo niet dan is negatieve reclame het gevolg....
Succes,
Rolf
Almere
:-h
Wij kunnen wel alles opnoemen wat een storing lampje zou kunnen zijn maar dan heb je lees materiaal voor een dag .... uitlezen moet als eerste gebeuren.
Ze zullen vast er wel mee aan de slag gaan .... #-o
Zo niet dan is negatieve reclame het gevolg....
Succes,
Rolf
Almere
:-h
"Stilstand is achteruitgang"
A2 1.4 BBY '02,
522.300.km, juli '13 161.600.km
A2 1e 1.6 FSI '04, 294.000.km ,mrt'20 238.300.km
A2 2e 1.6 FSI '04, 301.375km ,dec '21 261.100.km lid Audiclub.nl
A2 1.4 BBY '02,

A2 1e 1.6 FSI '04, 294.000.km ,mrt'20 238.300.km
A2 2e 1.6 FSI '04, 301.375km ,dec '21 261.100.km lid Audiclub.nl
Voor Oost Europa en Afrika is goed onderhouden iets anders....
Net als je bij onze zuiderburen, er zitten enkele op dit forum voor een Goede Gebruikte geen perfecte Occasion verwachten maar zwaar gebruikte dus dit resultaat....
Ja, een nog Goede Gebruikte in NL en Goed Gebruikt in Vlaanderen is iets totaal anders en het mag dus, ooit goed en dealer onderhouden was mijn auto ook ooit maar nu weet ik na 5 maanden lang zoeken wel beter!
Net als je bij onze zuiderburen, er zitten enkele op dit forum voor een Goede Gebruikte geen perfecte Occasion verwachten maar zwaar gebruikte dus dit resultaat....
Ja, een nog Goede Gebruikte in NL en Goed Gebruikt in Vlaanderen is iets totaal anders en het mag dus, ooit goed en dealer onderhouden was mijn auto ook ooit maar nu weet ik na 5 maanden lang zoeken wel beter!
- Audi_gekkie
@zulfi Het is al een keer aangekaart.
Pas je profiel aan, dus "type motor", "kleur", "bouwjaar" en "woonplaats".
Zo kunnen we je in de toekomst beter helpen.
Oké je hebt geen garantie gedaan bij aankoop, maar dt betekent nog niet dat de verkopende garage je niet wilt helpen. Waarom niet terug naar Quality Cars?
Pas je profiel aan, dus "type motor", "kleur", "bouwjaar" en "woonplaats".
Zo kunnen we je in de toekomst beter helpen.
Oké je hebt geen garantie gedaan bij aankoop, maar dt betekent nog niet dat de verkopende garage je niet wilt helpen. Waarom niet terug naar Quality Cars?