Wie weet wat dit kan zijn
- luukske
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Het klopt wel @hansjan , maar de verstuivers die het smerigste waren gaven al niet genoeg benzine door en raakten mede daardoor verstopt. Na ultrasoon reinigen waren de koppen brandschoon maar de opbrengst klopte nogsteeds niet ..
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
@luukske: En zijn jouw injectoren ook bekrachtigd tijdens het reinigen? Ik lees dat dit erg belangrijk is omdat anders de naald en sproeigat niet (goed) schoon worden. En daar zitten ook koolresten. Overigens moet een injector in de basis wel goed werken, anders heeft het reinigen weinig tot geen effect.
Dus in jouw geval zijn injector 1 en 4 vervangen?
Dus in jouw geval zijn injector 1 en 4 vervangen?
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- luukske
Ik had ze tevoren zelf gereinigd en had maar 1 verstuiver die weigerde. Die is daarna bekrachtigd gereinigd en het resultaat was nog minder opbrengst...(zie foto hierboven van 55 naar 51 ml)
De gang naar buiten heeft zo'n grote druk dat die niet zomaar dicht komt te zitten, dan nog eerder van bovenaf als je filter zooi zou doorlaten op het zeefje.
Die man zei ook al vantevoren kapot is meestal kapot en niet vies bij die dingen , is misschien bij diesel anders dat weet ik niet ivm de roet en alles.
De gang naar buiten heeft zo'n grote druk dat die niet zomaar dicht komt te zitten, dan nog eerder van bovenaf als je filter zooi zou doorlaten op het zeefje.
Die man zei ook al vantevoren kapot is meestal kapot en niet vies bij die dingen , is misschien bij diesel anders dat weet ik niet ivm de roet en alles.
- HansJan
- Moderator
Het kan toch ook afzetting zijn? Ongeacht de druk en snelheid?
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- luukske
Als een verstuiver gewoon goed werkt zou er geen afzetting zijn op het gaatje van inspuiting natuurlijk, dan komt er steeds benzine door, heb jij wel eens een verstuiver in de benzine gegooid? issie ook zo schoon. maar wie weet kan iemand me verbeteren? Dat is mijn conlclusie in ieder geval.
- HansJan
- Moderator
Klopt in mijn optiek ook, maar het kan door andere oorzaken wellicht vervuild raken?