Ik heb het ook en er is geen verschil in wegligging.Grotere wielen is ook een optie. Maar dit heeft ook gevolgen voor wegligging.
6 versnellingsbak...
- Audi_gekkie
Mijn bak heeft volgend jaar 4 ton achter de kiezen, dus een 6-bak lijkt mij in de toekomst wel wat.
Voor ons is het verbruik ook niet de hoofdreden voor diesel.
De hoofdreden is dat 'ie er al inzat
en het koppel en de betrouwbaarheid (i.h.a.) zijn erg fijn.
Het is leuk om een keer 200 'echte' kilometers p.uur te kunnen rijden, maar dat doe je in de praktijk niet echt vaak.
Omdat ook de bak al 260.000 km heeft en omdat een lager toerental bij dagelijks gebruik wel fijn is, zie ik zo'n bak wel zitten. Meer hobbyisme, Kelly zal het worst zijn
.
Overstappen op een 1.6FSI en die in dezelfde staat brengen als deze nu is, is ook niet gratis. Een A2 / RS naar eigen smaak bouwen en die zelf rijden ipv van m'n A6 is dan niet heel veel duurder en dan heb je iets exclusiefs...
@Pocoloco: Iets voor jou om een ontwerp daarvoor te maken
?
De hoofdreden is dat 'ie er al inzat

Het is leuk om een keer 200 'echte' kilometers p.uur te kunnen rijden, maar dat doe je in de praktijk niet echt vaak.
Omdat ook de bak al 260.000 km heeft en omdat een lager toerental bij dagelijks gebruik wel fijn is, zie ik zo'n bak wel zitten. Meer hobbyisme, Kelly zal het worst zijn

Overstappen op een 1.6FSI en die in dezelfde staat brengen als deze nu is, is ook niet gratis. Een A2 / RS naar eigen smaak bouwen en die zelf rijden ipv van m'n A6 is dan niet heel veel duurder en dan heb je iets exclusiefs...
@Pocoloco: Iets voor jou om een ontwerp daarvoor te maken

Daar heb ik wel wat ideen voor
@Pocoloco: Iets voor jou om een ontwerp daarvoor te maken?

Mail me maar wat je zelf ingedachten heb ,dan zal ik de mijne ook vertellen.
Daar heb ik wel wat ideen voor<blockquote class="Quote" rel="Karel">
@Pocoloco: Iets voor jou om een ontwerp daarvoor te maken?

Mail me maar wat je zelf ingedachten heb ,dan zal ik de mijne ook vertellen.</blockquote>
Heb iets ingedachten ,als jij het niet doe dan doe ik het volgend jaar

sorry of topic
Welk merk/type band heb je eronder?Ik heb het ook en er is geen verschil in wegligging.
Ik rij op 195/55/16 Dunlop Bluresponse.
Kleven als op rails, ook bij regen maar de wangen zijn echt zwak: neiging tot rollen en heroprichten. Wen je heel snel aan maar echte stuurscherpte ontbreekt.
Heb ook t gevoel dat die hogere wang van invloed is op de dempingskarakteristiek van mn onderstel (Bilstein B6 & +/- 20mm verlaagd)
Dat is waar ik bang voor ben.Kleven als op rails, ook bij regen maar de wangen zijn echt zwak: neiging tot rollen en heroprichten. Wen je heel snel aan maar echte stuurscherpte ontbreekt.
Heb ook t gevoel dat die hogere wang van invloed is op de dempingskarakteristiek van mn onderstel (Bilstein B6 & +/- 20mm verlaagd)
- Audi_gekkie
@Eekstar Wij hebben in het voorjaar nog pb contact gehad over deze maat band en dit merk/type. Jij rijdt dezelfde merk/type die ik heb. Bevalt mij beter dan Conti's.
) Goed gevonden!
Toch maar weer ontopic?
Ja, de naam al Blure_spons_e![]()

Toch maar weer ontopic?