3D-project
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Heel gaaf gedaan, kan je iets vertellen over de wijze waarmee dit tot stand is gekomen? Ik ben niet zo op de hoogte van de hedentendaagse technieken ... :-)
Maar als je er eentje kunt produceren, dan graag een gele CS in schaal 1:1 :-D
@Mischa: scherp gezien voor een nieuwkomer! ;-) Vul jij ook je profiel nog even aan?
Maar als je er eentje kunt produceren, dan graag een gele CS in schaal 1:1 :-D
@Mischa: scherp gezien voor een nieuwkomer! ;-) Vul jij ook je profiel nog even aan?
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- NicolasVDW
Voor alle duidelijkheid; dit is een virtueel model. Ik heb nog niet fysiek gemaakt.
Wat ik allemaal zou kunnen maken: 3D-geprinte modellen (solid, geen interieur), foto-realistische prent in kader ofzo, andere suggestie's?
Wat ik allemaal zou kunnen maken: 3D-geprinte modellen (solid, geen interieur), foto-realistische prent in kader ofzo, andere suggestie's?
- NicolasVDW
screenshots voor de duidelijkheid:
Off-topic @HansJan : Ik heb nu al 3x mijn profiel ingevuld met nog zoekend maar hij blijft iedere keer dat ik inlog hier weer over zeuren. Zal het zo nog 1x proberen en anders maar zodra ik een A2 gevonden heb. (Desnoods met behulp van een admin)
- Audi_gekkie
Erg mooi Nicolas. Bedankt voor de speciale post ^
^
Ik heb ook nog wat kritiekpuntjes.
Alle zwarte delen van een CS zijn mat zwart, ook zijn de zijspiegels mat zwart.
Tankklepje rechtsachter? Ramen iets meer tinten.
Voor de rest kan hij zo in productie! :-bd

Ik heb ook nog wat kritiekpuntjes.
Alle zwarte delen van een CS zijn mat zwart, ook zijn de zijspiegels mat zwart.
Tankklepje rechtsachter? Ramen iets meer tinten.
Voor de rest kan hij zo in productie! :-bd
- NicolasVDW
Exclusief voor dit forum (en vooral Audi_gekkie):

- NicolasVDW
Voorsmaakje, ik ben druk bezig met het model volledig om te zetten in .STL om het te kunnen 3d printen. Zoals je ziet in de simulatie is er nog veel werk. Indien mogelijk ga ik enkele sleutelhangertjes maken van de A2 ter grootte van onze sleutels.