Aangeraden door Audi-A2.nl
..en met de komst van de chat, is alles nog weer trager geworden.
ik zie linksonder wat er allemaal geladen wordt op het moment dat je een pagina bekijkt en het scherm wordt pgebouwd. Duurt intussen enkele seconden.
Als je even een topic wil bekijken ben je aan het wachten tot links, midden, recht onder en boven allemaal blokken (reclame en chat) worden geladen.
Ik sta op het punt af te haken, vind er niet veel meer aan hier.
ik zie linksonder wat er allemaal geladen wordt op het moment dat je een pagina bekijkt en het scherm wordt pgebouwd. Duurt intussen enkele seconden.
Als je even een topic wil bekijken ben je aan het wachten tot links, midden, recht onder en boven allemaal blokken (reclame en chat) worden geladen.
Ik sta op het punt af te haken, vind er niet veel meer aan hier.
- Audi_gekkie
Hier ook normaal, ca. 7 seconden en die van (te koop defingrau 2003) 12 sec.Ik tel 13 seconden voodat deze pagina geheel is geladen, inclusief de Tweets, hier rechts.
Een ander topic (te koop delfingrau 2003) duurde 29 seconden.
- WHM
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Misschien werkt een snellere internetverbinding beter.
Ik heb glasvezel dus deze pagina laden duurt ongeveer 1-2 seconden en die van "te koop delfingrau" duurt iets langer 8-9 seconden, maar dat is logisch met tig foto's op die pagina.
Ik heb glasvezel dus deze pagina laden duurt ongeveer 1-2 seconden en die van "te koop delfingrau" duurt iets langer 8-9 seconden, maar dat is logisch met tig foto's op die pagina.
Ja helemaal mee eens. Glasvezel is stukken sneller.
Niet iedereen heeft (al) glasvezel en niet iedereen zit te wachten op allemaal onnodige reclameblokken, tweets, twitters, chats en onnozele aangeraden nietszeggende reclames.
Er zit niks zinnigs tussen.
Niet iedereen heeft (al) glasvezel en niet iedereen zit te wachten op allemaal onnodige reclameblokken, tweets, twitters, chats en onnozele aangeraden nietszeggende reclames.
Er zit niks zinnigs tussen.
- Spinazie
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Er staan op de pagina een aantal elementen die eigenlijk nergens voor dienen, en die je niet uit kunt zetten en de site traag maken; de tweets (die toch niet geupdate worden), de chat (voor mij overbodig). En dus de advertenties.
De reclame op deze site levert maximaal 10 cent per dag op.. Dus eigenlijk snap ik niet zo goed waarom ze er uberhaubt op staan. Voor een donatie van 3 euro kun je dus een maand de advertenties weg laten op de hele site
Zou t voor mij wel waard zijn.
De reclame op deze site levert maximaal 10 cent per dag op.. Dus eigenlijk snap ik niet zo goed waarom ze er uberhaubt op staan. Voor een donatie van 3 euro kun je dus een maand de advertenties weg laten op de hele site