Even net opgezocht ja ik kan al jaren niet snachts doorslapen...
Ja george had wel eens ook op dit forum in 2012 gehad over die osram las ik dat klopt.
Even net opgezocht ja ik kan al jaren niet snachts doorslapen...
Maar ik een gids van osram waar alle units stonden ..maar waar ook weer...op dit forum tussen interieur topic's in 2014 of zo ?.
wel een advertentie gevonden kleinere formaat osrams voor o.a toyota lampen daar staat echter (dacht 2500 uren ik wordt al weer ouder pff

( ) dat dit ook leds waren maar 5000 brand uren als je op die advertentie leest onderin .
maar wel verschil namelijk type leds zijn dus vandaar "slechts" 5000 branduren met 5 jaar garantie osram ! En als die dat garanderen geloof ik het wel..!
De 2 units van osram de dagrijverlichting zijn dimbaar van 0% tot 100%
unieke verlichtingsmethode per unit en de doorsnede van de unit is 74 mm en het totale gewicht van de gehele set is 1550 gram.
Waar ik nu die Osram gids kan niet vinden met meerdere lampen unit's in staan van osram o.a drls,mist met ook 3e optie voor bocht verlichting echter nog veel duurder.
Maar die Drl mistlamp set 15watt cree leds in post hierboven van mij van 50.000 uren maar de vraag is wie heeft dit gecontroleerd dat ze zolang mee gaan....dat is dus de hamvraag :-?
Ja wij rijden veel meer dan 35000 km per jaar mijn vrouw met dimlicht aan continu ,ik vaker stadslicht led wanneer het toelaat .
Maar om even deze lampen te gaan testen als vrijwilliger voor 270 euro..pff moet ik nog nachtje over slapen hoor ,maar aangezien dat mij dus jaren niet gelukt is ,komen ze er nooit op =))
Dus maar een ander "gek" die dat er voor over heeft ... (wat voor jou @Audi gekkie ? )
Vat dit natuurlijk niet persoonlijk op hoor.. L-) ik mis hans jan wel..op dit forum
https://autoverlichting.eu/auto-verlich ... ota-detail

"Stilstand is achteruitgang"
A2 1.4 BBY '02,

522.300.km, juli '13 161.600.km
A2 1e 1.6 FSI '04, 294.000.km ,mrt'20 238.300.km
A2 2e 1.6 FSI '04, 301.375km ,dec '21 261.100.km lid Audiclub.nl