Het is de auto van vrouwlief, en die rijdt relatief weinig mee. Vaak alleen woon-werkverkeer tijdens haar avond, nacht en weekend diensten (plm 35 km). Ik neem de A2 ook wel eens mee naar het werk (is toch 110 km) en van het weekend nog even 450 km op de teller gezet. Gaat ook op vakantie mee, vorige keer naar Oostenrijk, en dan zetten we er ook gewoon zowat 2500 km weer bij.
De Cabriolet staat in de garage voor z'n winterslaap, maar de A2, de 80 B3 en de Kadett staan gewoon buiten te slapen op de "oprit". (De Monza heb ik niet meer). Maar daar moet een auto toch gewoon tegen kunnen?
Storingsmelding stuurbekrachtiging.
- Audi_gekkie
- Berichten: 5879
- Lid geworden op: 26 jul 2012, 20:35
Tja zeker een A2 moet daar tegen kunnen.
Ik denk dat je gewoon pech hebt of toch achterstallig onderhoud van de vorige eigenaar die nu stap voor stap naar voren komt.
Daarin tegen, hoe jij je cabrio vertroeteld is ook weer het uiterste.
)
Ik denk dat je gewoon pech hebt of toch achterstallig onderhoud van de vorige eigenaar die nu stap voor stap naar voren komt.
Daarin tegen, hoe jij je cabrio vertroeteld is ook weer het uiterste.

- Rinus
- Berichten: 1661
- Lid geworden op: 20 feb 2012, 10:56
- Locatie: Alblasserdam
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Nou, de A2 is weer terug. Was inderdaad de G250 stuurhoeksensor. Het ding was zwaar gecorrodeerd, dus niet gek, dat het geen signaal meer af gaf. Is een behoorlijk bekend probleem bij VAG producten. Een nieuwe was 170 pietwermannen, plus arbeid, enz. Waren we precies 333 Eurie verder.