Te audi S-linevelgen (geen imitatie !)
Forumregels
Dit is de plek om A2 onderdelen te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop!
Dit is de plek om A2 onderdelen te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop!
Scheurtje is te lassen<blockquote class="Quote" rel="JDuijnker">Beste leuke velgen, alleen dat scheurtje baart me beetje zorgen..en ze zijn aardig gecorrodeerd en beschadigd
</blockquote>
Vandaar de prijs ,als ze recht zijn is het wel de moeite om ze te laten opknappen.
Dan heb je voor 600 euro nieuw uitziende s line velgen ,maar dan nog een mooi setje banden.

- AudiFanSedert1971
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Op zich zijn deze velgen waarschijnijk wat van te maken desnoods om de set kompleet te maken een andere gebruikte velg te kopen.
Wheeltrim.nl zou een bedrijf voor zulke probleem gevallen.
En zonder te lassen daar ook nadelen kunnen ontstaan door het te lassen.
En ook nog Tuv gecertificeerd.
Lees meer over reparaties velgen mij is nu de vraag hoe ze dit doen .
Er berichten die op internet te lezen zijn.
http://www.automobielmanagement.nl/nieu ... lgen-.html
Wheeltrim.nl zou een bedrijf voor zulke probleem gevallen.
En zonder te lassen daar ook nadelen kunnen ontstaan door het te lassen.
En ook nog Tuv gecertificeerd.
Lees meer over reparaties velgen mij is nu de vraag hoe ze dit doen .
Er berichten die op internet te lezen zijn.
http://www.automobielmanagement.nl/nieu ... lgen-.html
"Stilstand is achteruitgang"
A2 1.4 BBY '02,
523.200.km, juli '13 161.600.km
A2 1e 1.6 FSI '04, 294.570.km ,mrt'20 238.300.km
A2 2e 1.6 FSI '04, 302.345km ,dec '21 261.100.km lid Audiclub.nl
A2 1.4 BBY '02,

A2 1e 1.6 FSI '04, 294.570.km ,mrt'20 238.300.km
A2 2e 1.6 FSI '04, 302.345km ,dec '21 261.100.km lid Audiclub.nl
Wheeltrim ken ik wel. Doen zeer vakkundig werk. Maar ik vraag mij af of deze velgen het dan waard zijn... Ik denk met de kosten om zehelemaal knap te krijgen je een nagenoeg nieuwe set kan vinden. Ik vind hetmodel velg wel erg mooi overigens!!
Dat is het nou ,wil je orginele velgen of aftermarket ? Is een kwestie van smaak.Wheeltrim ken ik wel. Doen zeer vakkundig werk. Maar ik vraag mij af of deze velgen het dan waard zijn... Ik denk met de kosten om zehelemaal knap te krijgen je een nagenoeg nieuwe set kan vinden. Ik vind hetmodel velg wel erg mooi overigens!!

Heb een setje voor de winter en de 18inch aftermarket voor de zomer
- Rein
- Audi A2 clublid
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Ik heb geen ervaring met wheeltrim wel met wheelcare en daar erg tevreden over. Op de website van wheelcare staan prijzen vermeld, geeft je een idee wat eea daar zou gaan kosten. En andere bedrijven rekenen vast ongeveer hetzelfde...