Waarom niet?Hoewel er meer rijeigenschappen zijn gaat lager wel altijd beter door de bocht.pocoloco schreef:
Voor low buget leuk setje om laag te gaan ,maar niet voor de rij eigenschap te verbeteren.
Goedkoop onderstel
Waarom niet?Hoewel er meer rijeigenschappen zijn gaat lager wel altijd beter door de bocht.
</div>
</blockquote>
Comfort verlies met dit soort setjes ,maar daar is de prijs naar.
</div>pocoloco schreef:
<blockquote class="Quote">
<div class="QuoteAuthor">Comfort verlies met dit soort setjes ,maar daar is de prijs naar.
</blockquote>
-schrik- we zijn het eens

Ik had ook niet verwacht een resultaat ermee te krijgen als met bv een bilstein / koni / monroe e.d.
En ook bij een bilstein, koni , monroe e.d. is het nog een verschil welke set je koopt.
- AudiFanSedert1971
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Het is ook afhankelijk wat de eigenaar van de auto qua comfort wilt inleveren voor deze verlaging.
Dat wilt niet zeggen het niet fijn mee te rijden is na deze set gemonteerd te hebben.
Kijk als de oude dempers en veren op waren voelen elk merk dempers en veren anders aan dan de oude set die km-ters gemaakt hebben.
De ander gaat voor kwaliteit hij of zij er dagelijks er jaren zorgeloos met de A2 ermee rijden.
Dat wilt niet zeggen het niet fijn mee te rijden is na deze set gemonteerd te hebben.
Kijk als de oude dempers en veren op waren voelen elk merk dempers en veren anders aan dan de oude set die km-ters gemaakt hebben.
De ander gaat voor kwaliteit hij of zij er dagelijks er jaren zorgeloos met de A2 ermee rijden.
"Stilstand is achteruitgang"
A2 1.4 BBY '02,
522.300.km, juli '13 161.600.km
A2 1e 1.6 FSI '04, 294.000.km ,mrt'20 238.300.km
A2 2e 1.6 FSI '04, 301.375km ,dec '21 261.100.km lid Audiclub.nl
A2 1.4 BBY '02,

A2 1e 1.6 FSI '04, 294.000.km ,mrt'20 238.300.km
A2 2e 1.6 FSI '04, 301.375km ,dec '21 261.100.km lid Audiclub.nl
- Audi_gekkie
@Eekastar ligt ook niet te slapen op een matras, maar een bedbodem. B)
Leuk te lezen hoe hier over gediscuseerd wordt. Ik zit ook op het focusclub.nl forum. Dan merk je (positief gezien) dat dat veelal een ander type rijder is qua comfort/sportief gedrag.
Ik denk dat een setje als waar het hier over gaat prima is. Zeker t.o.v. Een af fabriekgemonteerde standaard set zoals ook op onze A2. En het is tevens heel persoonlijk. Ik houd best van stug sportief. Dus een setje sportdempers/veren en een maatje grotere velgen is voormij geen probleem.
Ik denk dat een setje als waar het hier over gaat prima is. Zeker t.o.v. Een af fabriekgemonteerde standaard set zoals ook op onze A2. En het is tevens heel persoonlijk. Ik houd best van stug sportief. Dus een setje sportdempers/veren en een maatje grotere velgen is voormij geen probleem.
Ff vraagje tussendoor....
Hier ook naar gekeken?
http://m.ebay.de/itm/Koni-Stossdaempfer ... nav=SEARCH
Hier ook naar gekeken?
http://m.ebay.de/itm/Koni-Stossdaempfer ... nav=SEARCH