16" Style 6-Arm velgen + nieuwe naafkappen
Forumregels
Dit is de plek om A2 onderdelen te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop!
Dit is de plek om A2 onderdelen te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop!
- DonGaspar
- Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)
@"Johan 3L", degene die gesloten worden zullen vermoedelijk niet aan deze regels hebben voldaan: http://audi-a2.nl/index.php?p=/discussi ... e-plaatsen
Audi A2 1.2 TDI 3L - ANY - Silver metallic - 2001
Fiat 500e - 100% electrisch - e-Sport package - Moon Roof - Granito Lucente - 2014
Fiat 500e - 100% electrisch - e-Sport package - Moon Roof - Granito Lucente - 2014
- Bluemotion
IS er dan iemand op de audi-A2.nl welke een set style velgen en kapjes heeft liggen voor een nette prijs? Ik houdt me aanbevolen
[quote="Bluemotion;53410"]IS er dan iemand op de audi-A2.nl welke een set style velgen en kapjes heeft liggen voor een nette prijs? Ik houdt me aanbevolen[/quote]
Alles is te koop...ook onze style velgen...of te ruil tegen een mooie set 17" met zgan banden
Alles is te koop...ook onze style velgen...of te ruil tegen een mooie set 17" met zgan banden
-
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Ik wil mijn Style velgen eventueel wel verkopen tegen goed bod.<a rel="nofollow" target="_blank">Bluemotion</a> schreef:
IS er dan iemand op de audi-A2.nl welke een set style velgen en kapjes heeft liggen voor een nette prijs? Ik houdt me aanbevolen
2 velgen hebben wel wat lichte schaaf schade maar voor de rest zijn ze netjes en kompleet met Toyo banden met rondom 5mm profiel.
- Bluemotion
Thanx ga daar ook even buurten</blockquote>
- Audi_gekkie
Sjibbie schreef:
Hier kan een slotje op, ze zijn verkocht.
De naafkappen met velgen zijn volgens mij verkocht en @Koos biedt ze aan zonder naafkappen.<a title="Link: /index.php?p=/profile/4494/Delhasse" href="/index.php?p=/profile/4494/Delhasse">Delhasse</a> schreef:
een idee van de prijs van 4 naafkappen voor die velgen?
ik heb een set van die velgen maar geen naafkappen meer.
Je hebt wel dezelfde Style velgen? Er zijn namelijk veel verschillende naafkappen.