Een fsi op lpg . de benzine injectoren moeten worden gebruikt bij een fsi de grote hitte moet worden afgevoerd.
Dit is noodzakelijk om schade aan de injectoren te voorkomen.
Dit is een groot probleem bij direct ingespoten benzine motoren.
Ik heb van de eigenaar begrepen dat deze alleen op lpg loopt , en er geen benzine bijgespoten word wat voor een goede werking wel zou moeten.
Dit is een groot probleem en mij jaren geleden doen heeft besloten voor 1.4 te gaan.
Als ik het goed heb word bij een vialle systeem de benzine pomp omgebouw en via de orgineel injectoren gas in gespoten.
Dat is feitelijk het enige systeem dat helemaal op gas kan draaien.
Ik hoop voor je dat problemen uitblijven , maar vrees dat uit praktijk ervaringen en daarom word het ook niet ingebouwd .
Als ik het goed heb is het systeem in spijkernisse ingebouwd en niet zo lang geleden dus je hebt garantie op het systeem.
A2 fsi op lpg
het blijft altijd een risico, maar ze zullen toch ook wel weten wat ze doen daar in spijkenisse en inderdaad alle boekjes zitten er nog bij, dus garantie zit er inderdaad nog op.
wel zag ik dat de laatste gas service beurtje alweer bijna 2 jaar geleden was dus dat kan geen kwaad eens na te laten kijken.
er zit trouwens wel een klepsmeer systeem op zag ik.
vandaag de auto maar eens goed schoongemaakt van binnen en buiten.
andere radio erin en nu heb ik natuurlijk geen antenne adapter meer liggen.
wel zag ik dat de laatste gas service beurtje alweer bijna 2 jaar geleden was dus dat kan geen kwaad eens na te laten kijken.
er zit trouwens wel een klepsmeer systeem op zag ik.
vandaag de auto maar eens goed schoongemaakt van binnen en buiten.
andere radio erin en nu heb ik natuurlijk geen antenne adapter meer liggen.