Goeie ja dat je staande wordt gehouden sorry u mag alleen staand verder rijden.WHM schreef:
Als jij (of vorige eigenaar) 0 zitplaatsen hebt geregistreerd bij rdw en je wordt aangehouden bij een controle, heb je dan geen probleem/bekeuring?
De controleur ziet wsl 4 zitplaatsen, als bezitter van de auto weet je nu dat de informatie bij rdw onjuist is. Iedereen wordt geacht de wet te kennen.
Better safe than sorry
A2 gezocht met 3 persoons achterbank+trekhaak
- luukske
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
- Peter_Maathuis
- Moderator
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Welke de juiste gegevens heeft staan kan je ook wel zien </div><a rel="nofollow" target="_blank">pocoloco</a> schreef:
<blockquote class="Quote"><div>Peter_Maathuis;54994" schreef:Het geeft m.i. wel te denken, dat sites die suggereren betrouwbare informatie over een auto te leveren, andere informatie publiceren dan de RDW heeft staan.
</blockquote>
Ik niet, want ik heb geen foto van het interieur gezien :p maar jouw site zit vast dichter bij de waarheid dan de RDW.
Ik dacht dat allerlei sites (waaronder de door jou gebruikte) hun info van de RDW betrekken. Nu blijkt dat zij over andere (en in dit specifieke geval: betere) informatie beschikken. Waar halen ze die vandaan? En kunnen we de RDW geloven als er 4 of 5 staat? Bij ingevoerde auto's waarschijnlijk niet dus...
A2 BBY 2003 CS - OSS
A2 AUA 2001 - OSS, leer, st.verw, RNS-E, 9-sp 17", pdc, LED, alarm, kopl.spr, DRL, 6 airbags, cc
A2 ANY 2002 - cc
A2 ANY 2001 - cc, trekhk
A3 cabrio 1.8 TFSI 2010 - S-edition, trekhk
BMW i3 42kWh 2019 - full options
A2 AUA 2001 - OSS, leer, st.verw, RNS-E, 9-sp 17", pdc, LED, alarm, kopl.spr, DRL, 6 airbags, cc
A2 ANY 2002 - cc
A2 ANY 2001 - cc, trekhk
A3 cabrio 1.8 TFSI 2010 - S-edition, trekhk
BMW i3 42kWh 2019 - full options
Welke de juiste gegevens heeft staan kan je ook wel zien </div>Peter_Maathuis schreef:
<blockquote class="Quote">
<div><a target="_blank" rel="nofollow">pocoloco</a> schreef:
<blockquote class="Quote"><div>Peter_Maathuis;54994" schreef:Het geeft m.i. wel te denken, dat sites die suggereren betrouwbare informatie over een auto te leveren, andere informatie publiceren dan de RDW heeft staan.
</blockquote>
Ik niet, want ik heb geen foto van het interieur gezien :p maar jouw site zit vast dichter bij de waarheid dan de RDW.
Ik dacht dat allerlei sites (waaronder de door jou gebruikte) hun info van de RDW betrekken. Nu blijkt dat zij over andere (en in dit specifieke geval: betere) informatie beschikken. Waar halen ze die vandaan? En kunnen we de RDW geloven als er 4 of 5 staat? Bij ingevoerde auto's waarschijnlijk niet dus...</div>
</blockquote>
Landelijke info systeem van de politie . Kan ook zien wie hem op kenteken heb staan.

- Audi_gekkie
@pocoloco Geef mij die website maar van de politie.
Kan mij niet voorstellen dat je namen ziet bij de kentekens.
Kan mij niet voorstellen dat je namen ziet bij de kentekens.
Nee, die krijgt niemand . Mag geen misbruik er van maken . :p
Opvragen kentekengegevens door organisatiesBepaalde organisaties kunnen gegevens opvragen uit het kentekenregister zonder toestemming van de geregistreerde eigenaar/houder. Bijvoorbeeld de Belastingdienst of de politie. Zij mogen de gegevens alleen gebruiken waarvoor deze zijn verstrekt.
Belangenbehartigers voor de autobranche kunnen alleen technische gegevens opvragen en gebruiken voor statistieken en voertuiginformatiesystemen voor de autobranche
Opvragen kentekengegevens door organisatiesBepaalde organisaties kunnen gegevens opvragen uit het kentekenregister zonder toestemming van de geregistreerde eigenaar/houder. Bijvoorbeeld de Belastingdienst of de politie. Zij mogen de gegevens alleen gebruiken waarvoor deze zijn verstrekt.
Belangenbehartigers voor de autobranche kunnen alleen technische gegevens opvragen en gebruiken voor statistieken en voertuiginformatiesystemen voor de autobranche
- Audi_gekkie
Dus jij werkt bij de belastingdienst of de politie
Jij zegt dat je de eigenaar kan achterhalen, dat kan in de autobranche niet.

Jij zegt dat je de eigenaar kan achterhalen, dat kan in de autobranche niet.
- Audi_gekkie
Ach ik ken het.
Goede contacten B)
Goede contacten B)
Ok, hij is wat duurder maar valt mee. En erg netjes met een hele lage km stand.....
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=3