Op zoek naar 2 originele Audi klapsleutels geschikt voor de A2
Ben op zoek naar 2 originele Audi klapsleutels geschikt voor de A2 tegen een schappelijke prijs. Inleren laat ik door Morris uit Wijk Bij Duurstede doen, die ook al zo vakkundig de cruise control heeft geïnstalleerd. De metalen sleutels kan ik toch gewoon op maat laten slijpen bij een goede sleutelmaker.
Ben benieuwd naar jullie reacties, waarvoor alvast dank.
Ben benieuwd naar jullie reacties, waarvoor alvast dank.
- Peter_Maathuis
- Moderator
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Inleren van een lege verpakking zal niet meevallen, dus jurancor zoekt verpakking met inhoud lijkt me 

A2 BBY 2003 CS - OSS
A2 AUA 2001 - OSS, leer, st.verw, RNS-E, 9-sp 17", pdc, LED, alarm, kopl.spr, DRL, 6 airbags, cc
A2 ANY 2002 - cc
A2 ANY 2001 - cc, trekhk
A3 cabrio 1.8 TFSI 2010 - S-edition, trekhk
BMW i3 42kWh 2019 - full options
A2 AUA 2001 - OSS, leer, st.verw, RNS-E, 9-sp 17", pdc, LED, alarm, kopl.spr, DRL, 6 airbags, cc
A2 ANY 2002 - cc
A2 ANY 2001 - cc, trekhk
A3 cabrio 1.8 TFSI 2010 - S-edition, trekhk
BMW i3 42kWh 2019 - full options
- rolf
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Als hij al klapsleutels heeft dan kan je de print overzetten naar de nieuwe behuizing, heb ik ook al een keer gedaan.<a rel="nofollow" target="_blank">Peter_Maathuis</a> schreef:
Inleren van een lege verpakking zal niet meevallen, dus jurancor zoekt verpakking met inhoud lijkt me![]()
Die lege behuizingen zijn een stuk goedkoper.
Maar het zou kunnen zijn dat er ook A2's afgeleverd zijn zonder afstandsbediening op de deuren, dan kun je ze ook niet inleren wegens een gebrek aan een stuurapparaat.
- WHM
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
De transponder in je sleutel kan je overzetten naar je nieuwe sleutel dus inleren hoeft dan niet. Dat laat jurancorn ook zelf doen.
Lijkt erop dat hij een omhulsel nodig heeft.
jurancor, kan je even laten weten wat je wilt? Dus omhulsel met inhoud of zonder..
Lijkt erop dat hij een omhulsel nodig heeft.
jurancor, kan je even laten weten wat je wilt? Dus omhulsel met inhoud of zonder..