Onze Audi A2
[quote="Audi_gekkie;55545"]Ongelooflijk, wat is dat voor een garage? Halen ze eerst de bak er onderuit en dan pas willen ze een bak inkopen.
Ik zou ontploffen.
Trouwens compleet gereviseerde bak, koppeling en drukgroep is voor dat geld niet heel raar.
[/quote]
Nee ze hadden wel eerst hun huiswerk gedaan over t inkopen van een goede (geen polo enz) bak en er was een goede geresiveerde bak voor handen bij t revisi berijf, bleek later dat ie in hun systeem stond maar er dus helemaal nie was!! Vandaar dus de tegemoet koming van hun uit met een nieuwe maar dan voor 600€ .. Ik zeg prima toch?
Ik zou ontploffen.
Trouwens compleet gereviseerde bak, koppeling en drukgroep is voor dat geld niet heel raar.
[/quote]
Nee ze hadden wel eerst hun huiswerk gedaan over t inkopen van een goede (geen polo enz) bak en er was een goede geresiveerde bak voor handen bij t revisi berijf, bleek later dat ie in hun systeem stond maar er dus helemaal nie was!! Vandaar dus de tegemoet koming van hun uit met een nieuwe maar dan voor 600€ .. Ik zeg prima toch?
Hallo, Hallo, het heeft ff geduurd maar we zijn er weer.. druk met alles en nog wat! hoe is en zit t nu met dit forum/site eigenlijk? gaat t nu wel gewoon door of stopt het voorgoed? of ben ik iets mis gelopen? zou t erg jammer vinden als de a2 forum verdwijnt!
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Welkom terug hier. Je hebt veel gemist, maar alles staat netjes beschreven. B)
Zie de eerste twee topics: http://www.audi-a2.nl/index.php?p=/discussions
We gaan dus gewoon door! Alles goed met de kogel?
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Hey! gelukkig gaat alles gewoon door! blij mee!! we zijn ff op vakantie geweest en dus pas weer terug, vandaar t late bericht/reactie.. verder alles goed met onze groene kogel!!HansJan schreef:
Welkom terug hier. Je hebt veel gemist, maar alles staat netjes beschreven. B)
druk druk geweest met onze tankklep, wel een pest karwei maar lukt na een beetje stoeien wel! nu na dik 1/5 jaar eindelijk dat vervelende tankklepje gefixt! Ook met onze bolide op vakantie geweest naar italie! deed t prima en zelfs in de bergen geen problemen gehad! olie chek, benz chek tankklep dus werkend en gaan met de fam.<br id="null">Wel gaf ie het in italie op het tankklepje... minder maar met een waslijn opgelost en binnenkort de deur maar weer s los halen.. Verder een prima auto met veel plezier in gereden naar italie 1300km! lekker ruim, lux en zonder rare rug klachten uit de auto stappen is ook erg fijn!
wij zijn er in ieder geval erg blij mee nog en hopen dat ie t nog lang zal volhouden met ons, nu aleen de tankklep weer fixen en de startmotor de onwijze gier een x uit laten halen. meer fotos volgen.. mvg l van rooijen<br id="null">