accu verwijderen
- Audi_gekkie
Helemaal goed @rolf het zijn de ventilatielamellen achter de bumper die de boosdoener zijn.
- Audi_gekkie
Misschien als je zonder achterbumper rijdt? :p<a title="Link: /index.php?p=/profile/1752/luukske" href="/index.php?p=/profile/1752/luukske">luukske</a> schreef:
Ik kan me niet herinneren dat het door de lammellen ook binnenregende dacht alleen vochtprobleem. Interessant.
Je kan eerst proberen om hem te controleren of de lamellen echt lekken , je kan dat zien door de auto af te spuiten en met een lamp controleer je bij de achterlichten aan de binnenkant of je wat ziet van water of zo. Want ze zitten precies onder de achterlichten, via het luikje om je lampjes te vervangen kijken.<br id="null">Is dat zo dan moet de bumper eraf , meestal verpulverd het rubber op de rand van dat rooster .<br id="null">Ze zitten links of rechts .<br id="null">Wat ook een oorzaak kan zijn is schade aan de achter zijde ,maar dat weet jij zelf of dat zo is.<br id="null">Delhasse schreef:
<i>Was er niet iets met verdroogde vetilatie lamellen achter de bumper die niet goed meer sloten?</i>
hoe kan ik die lamellen zien? iets demonteren?

- Audi_gekkie
Je weet als geen ander @pocoloco dat je schade helemaal niet hoeft te zien van de buitenzijde.
Het kan dus zijn dat er schade is zonder dat @Delhasse dat weet.
Het kan dus zijn dat er schade is zonder dat @Delhasse dat weet.