En hoe zit het met de druppels per min?kww schreef:
Geen nieuwe kop en airco staat op 21 graden
fsi heeft soms een turbo :)
Produktinformatie
Voorkom storingen en hoge reparatiekosten met JLM Valve Saver Fluid. Onderdelen in benzinemotoren zijn, zoals de naam al zegt, volledig ontworpen om op benzine te kunnen rijden. Vanwege financiële en milieutechnische voordelen, rijden er ook veel auto’s rond met een gasinstallatie. LPG of aardgas verbranden in de motor pas bij aanzienlijk hogere temperaturen dan benzine. Dit betekent dat de onderdelen in een motor op gas zwaarder worden belast dan onderdelen in een motor die alleen op benzine loopt.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
<b>In benzine zitten smerende en koelende bestanddelen om de onderdelen in de motor te beschermen. Autogas is schoner dan benzine omdat daar geen smerende bestanddelen in zitten. Dit heeft als gevolg dat onderdelen zoals kleppen en klepzittingen die met gas in aanraking komen niet of onvoldoende gesmeerd en gekoeld worden en daardoor veel sneller slijten. </b>
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- JLM heeft speciaal voor auto’s die op gas rijden en om de onderdelen in de motor te beschermen, Valve Saver Fluid ontworpen. JLM Valve Saver Fluid bevat een hoge concentratie smerende, reinigende en koelende toevoegingen en biedt daarmee de beste bescherming tegen bovenmatige slijtage.
JLM Valve Saver Fluid wordt gefabriceerd en continue vernieuwd naar maatstaven van de laatste technieken in de automobielindustrie. Het nieuwste en uiterst geavanceerde additievenpakket in onze Valve Saver Fluid reinigt en beschermt niet alleen de inlaatklep en klepzetel, maar ook de uitlaatklep en zetel.
JLM Valve Saver Fluid is ontwikkelt door experts met meer dan 40 jaar ervaring in de autogasindustrie. Valve Saver Fluid is geschikt voor gebruik in de JLM Electronic Valve Saver Kit en de meeste andere doseersystemen. Tests wijzen uit dat continue gebruik van JLM Valve Saver Fluid optimaal beschermt tegen bovenmatige klepslijtage.
Vroeger zat er in benzine lood om de onderdelen van de motor te smeren. Lood is een giftige stof en mag niet meer gebruikt worden. De smerende en beschermende werking van JLM Valve Saver Fluid is bij uitstek geschikt om uw waardevolle oude auto de smering te geven die hij nodig heeft.
JLM Valve Saver Fluid is onafhankelijk, in de praktijk en in het laboratorium van de TÜV en de Hochschule für Technik und Wirtschaft in Saarbrücken (HTW), getest en goedgekeurd.
Voorkom storingen en hoge reparatiekosten met JLM Valve Saver Fluid. Onderdelen in benzinemotoren zijn, zoals de naam al zegt, volledig ontworpen om op benzine te kunnen rijden. Vanwege financiële en milieutechnische voordelen, rijden er ook veel auto’s rond met een gasinstallatie. LPG of aardgas verbranden in de motor pas bij aanzienlijk hogere temperaturen dan benzine. Dit betekent dat de onderdelen in een motor op gas zwaarder worden belast dan onderdelen in een motor die alleen op benzine loopt.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
<b>In benzine zitten smerende en koelende bestanddelen om de onderdelen in de motor te beschermen. Autogas is schoner dan benzine omdat daar geen smerende bestanddelen in zitten. Dit heeft als gevolg dat onderdelen zoals kleppen en klepzittingen die met gas in aanraking komen niet of onvoldoende gesmeerd en gekoeld worden en daardoor veel sneller slijten. </b>
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- JLM heeft speciaal voor auto’s die op gas rijden en om de onderdelen in de motor te beschermen, Valve Saver Fluid ontworpen. JLM Valve Saver Fluid bevat een hoge concentratie smerende, reinigende en koelende toevoegingen en biedt daarmee de beste bescherming tegen bovenmatige slijtage.
JLM Valve Saver Fluid wordt gefabriceerd en continue vernieuwd naar maatstaven van de laatste technieken in de automobielindustrie. Het nieuwste en uiterst geavanceerde additievenpakket in onze Valve Saver Fluid reinigt en beschermt niet alleen de inlaatklep en klepzetel, maar ook de uitlaatklep en zetel.
JLM Valve Saver Fluid is ontwikkelt door experts met meer dan 40 jaar ervaring in de autogasindustrie. Valve Saver Fluid is geschikt voor gebruik in de JLM Electronic Valve Saver Kit en de meeste andere doseersystemen. Tests wijzen uit dat continue gebruik van JLM Valve Saver Fluid optimaal beschermt tegen bovenmatige klepslijtage.
Vroeger zat er in benzine lood om de onderdelen van de motor te smeren. Lood is een giftige stof en mag niet meer gebruikt worden. De smerende en beschermende werking van JLM Valve Saver Fluid is bij uitstek geschikt om uw waardevolle oude auto de smering te geven die hij nodig heeft.
JLM Valve Saver Fluid is onafhankelijk, in de praktijk en in het laboratorium van de TÜV en de Hochschule für Technik und Wirtschaft in Saarbrücken (HTW), getest en goedgekeurd.
Juist wat we hebben aangedragen.pocoloco schreef:
<blockquote class="Quote">
<div>wil schreef:
Heb precies hetzelfde.
Inmiddels al veel geld aan uitgegeven. Verschillende reparatie's om dit probleem (en het niet soepel lopen van de motor) op te lossen.
Laatst nog een ander gasklephuis gemonteerd.
Nu wil nog een andere benzine pomp( die in de tank) vervangen.
Heb ik al binnen maar nog geen tijd kunnen vinden om dat te doen
Ik hou hoop.
Als je die er nu eens in zet ,in plaats van klagen ,in de tijd die je hier verbruikt had je hem er al in kunnen zetten.
</div>
</blockquote>
Ja Wil , ben soms te direct moet je me niet kwalijk nemen.

- Audi_gekkie
- Berichten: 5879
- Lid geworden op: 26 jul 2012, 20:35
Uiteraard bedoelt @pocoloco dat.
Heb je het filmpje wel goed bekeken?
ik heb inmiddels nog een paar keer getest en de grens van 4000 toeren blijft constant.
daarboven komt er wat meer vermogen vrij,
lijkt me dan dat dit zo hoort.
vanmiddag gaat ie voor een beurt met apk naar de garage en daar wordt ie ook uitgelezen.
ik heb gevraagd of ze dit willen beoordelen dus ik hoor morgen wel weer of dit zo hoort of niet.
daarboven komt er wat meer vermogen vrij,
lijkt me dan dat dit zo hoort.
vanmiddag gaat ie voor een beurt met apk naar de garage en daar wordt ie ook uitgelezen.
ik heb gevraagd of ze dit willen beoordelen dus ik hoor morgen wel weer of dit zo hoort of niet.