Kofferklep gaat soms niet open
- Audi_gekkie
BM-Parts koopt veel test A2's op. Vaak hebben deze A2's weinig kilometers gemaakt.
Dit hebben ze mij althans verteld.
Dit hebben ze mij althans verteld.
- Audi_gekkie
Deze A2's hebben jaren op een opslag terrein gestaan, omdat ze niet in particuliere handen mogen komen.
- Audi_gekkie
Ik weet het niet.
Typ alleen maar zinnen in die BM-Part mij heeft verteld.
Typ alleen maar zinnen in die BM-Part mij heeft verteld.
- Thenotorious
Heb even naar de onderdeelnummer van mijn huidige slot gekeken en dat is '4B9827505H'. Nu zie ik op internet en op BM-parts dat je achterklepsloten voor de A2 heb met de onderdeelnummers 4B9827505M en 4B9827505N, zouden die het ook gewoon doen op mijn A2?
- Thenotorious
Hmm heb dus mijn 'nieuwe' slot van BM net binnen gekregen en meteen even gemonteerd, maar helaas gaat de kofferklep nog steeds niet open (dus ik denk dat klein motortje) + hij geeft nog steeds aan dat de kofferklep open is terwijl hij dicht is.
Dus of ik heb nog een slot met een kapotte microswitch (wat mij onwaarschijnlijk lijkt) of er is iets anders aan de hand. Kan het misschien aan de 'pompen' komen die de kofferbak open en dicht doen? Heb het idee dat de kofferklep namelijk ook niet helemaal strak dicht zit.
Dus of ik heb nog een slot met een kapotte microswitch (wat mij onwaarschijnlijk lijkt) of er is iets anders aan de hand. Kan het misschien aan de 'pompen' komen die de kofferbak open en dicht doen? Heb het idee dat de kofferklep namelijk ook niet helemaal strak dicht zit.