[Te koop] Spacefloorbox kleur creme
Forumregels
Dit is de plek om A2 onderdelen te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop!
Dit is de plek om A2 onderdelen te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop!
Weet je wat helemaal bijzonder is? Iemand die
mijn box koopt en binnen 5 minuten zie ik mijn box en mijn foto's op eBay
Kleinanzeigen. Ik heb de box nog niet eens verstuurd!
Mooiste is nog dat de koper (zogenaamde alleenstaande moeder Joyce) heeft onderhandeld over de prijs omdat haar zoontje van 3 het ding zo handig zou vinden. Dat snap ik wel, maak ik er een mooie prijs van krijg je dit...
Wat een volk toch op Marktplaats...
mijn box koopt en binnen 5 minuten zie ik mijn box en mijn foto's op eBay
Kleinanzeigen. Ik heb de box nog niet eens verstuurd!
Mooiste is nog dat de koper (zogenaamde alleenstaande moeder Joyce) heeft onderhandeld over de prijs omdat haar zoontje van 3 het ding zo handig zou vinden. Dat snap ik wel, maak ik er een mooie prijs van krijg je dit...
Wat een volk toch op Marktplaats...
- AudiFanSedert1971
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Ja het zou kunnen...
Kan het ook zijn dat er meerdere mensen zo'n box te koop zo uniek zijn ze niet hoor
Ze worden tegen een misschien te hoge vraagprijs aangeboden.
Zeg maar wat er een gek voor geeft en je flink doses geduld moet hebben die gek te vinden.
Vandaar ze nu en dan weer een poging doen op marktplaats of ebay du ?
Had ik al meerdere voorbij zien gaan zelfs ook op ebay .
Ik zelf verleden jaar voor veel minder zo'n box kon aanschaffen van ex forumlid zijn A2 door vrachtwagen flink beschadigd was en nu een grijze toyota heeft.
Ja gewoon gespoten met busje in zwarte kleur.
Hij was origineel ook lichtervan kleur..
Maar voor zeer redelijke forumvrienden prijs ,hij rekening hield ik hem maar moest spuiten hij op de foto advertentie het zwart leek.
Ik richting regio rotterdam voor niets naar toe gereden was.
Rolf
Almere
Kan het ook zijn dat er meerdere mensen zo'n box te koop zo uniek zijn ze niet hoor
Ze worden tegen een misschien te hoge vraagprijs aangeboden.
Zeg maar wat er een gek voor geeft en je flink doses geduld moet hebben die gek te vinden.
Vandaar ze nu en dan weer een poging doen op marktplaats of ebay du ?
Had ik al meerdere voorbij zien gaan zelfs ook op ebay .
Ik zelf verleden jaar voor veel minder zo'n box kon aanschaffen van ex forumlid zijn A2 door vrachtwagen flink beschadigd was en nu een grijze toyota heeft.
Ja gewoon gespoten met busje in zwarte kleur.
Hij was origineel ook lichtervan kleur..
Maar voor zeer redelijke forumvrienden prijs ,hij rekening hield ik hem maar moest spuiten hij op de foto advertentie het zwart leek.
Ik richting regio rotterdam voor niets naar toe gereden was.
Rolf
Almere
"Stilstand is achteruitgang"
A2 1.4 BBY '02,
522.300.km, juli '13 161.600.km
A2 1e 1.6 FSI '04, 294.000.km ,mrt'20 238.300.km
A2 2e 1.6 FSI '04, 301.375km ,dec '21 261.100.km lid Audiclub.nl
A2 1.4 BBY '02,

A2 1e 1.6 FSI '04, 294.000.km ,mrt'20 238.300.km
A2 2e 1.6 FSI '04, 301.375km ,dec '21 261.100.km lid Audiclub.nl