Wat hebben we gisteren of vandaag gedaan?
- Audi_gekkie
[quote="Audi_gekkie;55197"]
WHM schreef:
Audi_gekkie schreef:
Dus @Sjibbie en @Auzz willen een meeting oraganiseren =)
Ik kan ook mee helpen, geen idee waarmee ;-)
Het zijn nu wel allemaal benzinerijders die het organiseren, geen kilometervreters
@Sjibbie @Auzz en @WHM
Plan eerst het locatie en dan een datum?
Zou mooi zijn in bijv. de herfstvakantie?
[/quote]
[quote="WHM;55216"]Heeft iemand connecties met een garage waar wij kosteloos (of gereduceerd tarief) in mogen met tig A2's?
Ik vind het persoonlijk niet een bezwaar om een eigen bijdrage te geven/vragen, maar ik ben bewust dat het een drempel kan vormen voor potentiële deelnemers.
Bedankt voor het meedenken!
[/quote]
Jammer dat we hier niks meer van horen?
WHM schreef:
Audi_gekkie schreef:
Dus @Sjibbie en @Auzz willen een meeting oraganiseren =)
Ik kan ook mee helpen, geen idee waarmee ;-)
Het zijn nu wel allemaal benzinerijders die het organiseren, geen kilometervreters
@Sjibbie @Auzz en @WHM
Plan eerst het locatie en dan een datum?
Zou mooi zijn in bijv. de herfstvakantie?
[/quote]
[quote="WHM;55216"]Heeft iemand connecties met een garage waar wij kosteloos (of gereduceerd tarief) in mogen met tig A2's?
Ik vind het persoonlijk niet een bezwaar om een eigen bijdrage te geven/vragen, maar ik ben bewust dat het een drempel kan vormen voor potentiële deelnemers.
Bedankt voor het meedenken!
[/quote]
Jammer dat we hier niks meer van horen?
Niet vandaag, maar gisteren begonnen met het plastidippen van mn velgen. 2 Gedaan. 2 te gaan, had ik vandaag mooi af kunnen maken mits ik mn wielboutadapter niet kwijtgeraakt was
, doordat ik het erop had laten zitten toen mn vriendin met mn dochter naar zwemles ging
.. Heel stom natuurlijk, dus morgen maar even langs de dealert voor een nieuwe adapter... Moet de Yatour ook nog inbouwen, maar dat schuift steeds voor zich uit (helaas)

In ieder geval aan 2 kanten 1 zwarte velg nu
unglasses:

In ieder geval aan 2 kanten 1 zwarte velg nu

Oke! Ja we gaan het zien, ik had zaterdag de dealert al gebeld, en die zei dat ik niet de eerste was die die adapter kwijt was en dat ze gewoon beschikbaar zijn. Of er moet natuurlijk weer net iets speciaals mee zijn... Autobandenbedrijf kan ze eruithalen voor 40 euro.. Maar aangezien het een origineel Audi product is en het geen echte slotbout is hoop ik dat ze het gewoon hebben liggen. <span>chipsoer schreef:
Is mij ook een keer overkomen, mij werd verteld dat er geen losse adapters meer verkocht werden. Hoop doet leven.....

nou, het werd inderdaad een duur boutje... Eerst de audi dealer opgebeld en die zeiden ja dat moet wel lukken kom maar langs.. Eenmaal daar bleek het toch een lastig verhaal te worden, en gingen ze ze er toch maar uitboren omdat ze na een half uur passen niet de juiste adaptertjes konden vinden. Excuus was omdat het een auto uit Duitsland was... <span>
Kosten rond de 75 euro. Nou daar toch maar voor bedankt en weer terug gereden naar die bandenboer die het voor 40 deed. Nog steeds veel geld voor een boutje. Maargoed kan nu wel verder met het dippen van de velgen. Wederom een les geleerd. Bind aub je adapter aan een touwtje om je nek als je het gebruikt! <span>
</span></span>

- Spinazie
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Nou da's ook lekker.. Toen ik m'n auto kocht zat er ook geen adapter bij. Bij de Audi dealer in Nijmegen hebben ze de slotbouten er vervolgens afgehaald en vervangen door gewone bouten. Hoefde alleen de nieuwe bouten te betalen.
Maargoed, ik kan me ook niet voorstellen dat iemand m'n velgen jat <span>
</span>
Maargoed, ik kan me ook niet voorstellen dat iemand m'n velgen jat <span>