Nieuwe remmerij
- Audi_gekkie
Van die scheurtjes was ik even vergeten, maar je hebt gelijk. Dit is ook eerder besproken op dit forum.
Lott.de is zeker een aanrader. Ik heb er tot nu toe 2x besteld zonder problemen. Hoor er veel goede verhalen over.
Maar goed @Eekastar heeft gelukkig betaald met PayPal.
Lott.de is zeker een aanrader. Ik heb er tot nu toe 2x besteld zonder problemen. Hoor er veel goede verhalen over.
Maar goed @Eekastar heeft gelukkig betaald met PayPal.
[quote="Audi_gekkie;57921"]
... Maar goed @Eekastar heeft gelukkig betaald met PayPal.[/quote]
Pfíew!
Hou jullie op de hoogte.
Had vandaag geen tijd maar zal morgen ns uitzoeken hoe t zit met de mogelijkheden van storneren, dwz de betaling/transactie ongedaan maken.
... Maar goed @Eekastar heeft gelukkig betaald met PayPal.[/quote]
Pfíew!
Hou jullie op de hoogte.
Had vandaag geen tijd maar zal morgen ns uitzoeken hoe t zit met de mogelijkheden van storneren, dwz de betaling/transactie ongedaan maken.
- Audi_gekkie
Als dat lukt zou ik via https://www.lott.de/de/i977026h5m4382t13359 bestellen. Als je beslist geperforeerde schijven wil. Persoonlijk zou ik voor de "gewone" Zimmermann's gaan. Stuk goedkoper en ruimschoots voldoende voor een A2, tenzij je regelmatig het circuit op gaat.
[quote="Audi_gekkie;57923"] ... Persoonlijk zou ik voor de "gewone" Zimmermann's gaan. Stuk goedkoper en ruimschoots voldoende voor een A2, tenzij je regelmatig het circuit op gaat.
[/quote]
Nee, ik rij geen circuit ( meer
)
Scherpe en onder alle omstandigheden goede remmen dragen, net als n verbeterd onderstel bij aan mijn gevoel van comfort: wil dat de auto heel direct naar mij luistert en niet andersom. Kwestie van smaak ook, denk k. En 'de baas' spelen :p .
Als k daar met n paar euro extra iets aan kan doen dan laat ik dat niet.
Wordt vervolgd, vrees k.
[/quote]
Nee, ik rij geen circuit ( meer

Scherpe en onder alle omstandigheden goede remmen dragen, net als n verbeterd onderstel bij aan mijn gevoel van comfort: wil dat de auto heel direct naar mij luistert en niet andersom. Kwestie van smaak ook, denk k. En 'de baas' spelen :p .
Als k daar met n paar euro extra iets aan kan doen dan laat ik dat niet.
Wordt vervolgd, vrees k.
- stefan74
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Gewoon bij de shop annuleren. Als het met paypal betaald is, krijg je de refund ook weer via paypal terug. Er is geen shop die een paypal betaalde order terugbetaald via iban. Want dan moeten ze de paypal-fee nog steeds betalen. Als ze de refund via paypal doen hoeven ze ook geen fee af te dragen. Maar je kunt ook even afwachten wellicht krijg je de zimmermans toch nog snel geleverd. En daar gaat t toch om?
Trouwens een paypal-refund wordt altijd een dag of 5 bevroren. Om fraude te voorkomen; tenminste, als je je bankrek. Heb gekoppeld. Als je met CC betaald via paypal merk je hier niets van.
Trouwens een paypal-refund wordt altijd een dag of 5 bevroren. Om fraude te voorkomen; tenminste, als je je bankrek. Heb gekoppeld. Als je met CC betaald via paypal merk je hier niets van.
- Peter_Maathuis
- Moderator
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Dat lijkt me logisch: je doet een bestelling en je betaalt. De (web)winkel gaat aan de slag (moet misschien elders bestellen) en dan kom jij: doe toch maar niet... Sommige webwinkels zijn soepel met annuleren, maar als koper heb je daar zeker geen recht op.Eekastar schreef:
Nou, helder: noch via PayPal, noch via de onderliggende creditcard kan een voltooide betaling ongedaan gemaakt worden.<div>Afwachten dus.</div>
PayPal en een credit card bieden extra zekerheid als de verkoper in gebreke blijft, maar zover is het nog niet (en hopelijk komt het ook niet zover).
A2 BBY 2003 CS - OSS
A2 AUA 2001 - OSS, leer, st.verw, RNS-E, 9-sp 17", pdc, LED, alarm, kopl.spr, DRL, 6 airbags, cc
A2 ANY 2002 - cc
A2 ANY 2001 - cc, trekhk
A3 cabrio 1.8 TFSI 2010 - S-edition, trekhk
BMW i3 42kWh 2019 - full options
A2 AUA 2001 - OSS, leer, st.verw, RNS-E, 9-sp 17", pdc, LED, alarm, kopl.spr, DRL, 6 airbags, cc
A2 ANY 2002 - cc
A2 ANY 2001 - cc, trekhk
A3 cabrio 1.8 TFSI 2010 - S-edition, trekhk
BMW i3 42kWh 2019 - full options
Voor alle duidelijkheid, dát lijkt mij ook logies.Peter_Maathuis schreef:
Dat lijkt me logisch.....
<div>Was wel benieuwd hoe t beleid van PayPal/Mastercard zou zijn wanneer je aannemelijk maakt dat er langs die weg een geëscaleerd terugbetalingsverzoek te vermijden zou kunnen zijn.Maar, zo vertelden de medewerkers mij, daarin is (dus) niet voorzien.</div>
Daar ligt dan nog een mogelijkheid om extra service te verlenen aan de gebruiker. Waarschuwen voor malafide kopers/verkopers die n geregistreerde schiedenis van incidenten hebben.