Speciale Ipad mini houder voor een A2
Forumregels
Dit is de plek om A2 onderdelen te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop!
Dit is de plek om A2 onderdelen te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop!
- Peter_Maathuis
- Moderator
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
<b>@jurancor</b> Je zou natuurlijk ook in de komende maanden een keer bij een sloper een middenrooster kunnen scoren (om in te bouwen wanneer je de iPad-houder weer uit je auto haalt)... Het exacte onderdeelnummer (kleur) kun je nu nog aflezen van het rooster dat in de auto zit.
A2 BBY 2003 CS - OSS
A2 AUA 2001 - OSS, leer, st.verw, RNS-E, 9-sp 17", pdc, LED, alarm, kopl.spr, DRL, 6 airbags, cc
A2 ANY 2002 - cc
A2 ANY 2001 - cc, trekhk
A3 cabrio 1.8 TFSI 2010 - S-edition, trekhk
BMW i3 42kWh 2019 - full options
A2 AUA 2001 - OSS, leer, st.verw, RNS-E, 9-sp 17", pdc, LED, alarm, kopl.spr, DRL, 6 airbags, cc
A2 ANY 2002 - cc
A2 ANY 2001 - cc, trekhk
A3 cabrio 1.8 TFSI 2010 - S-edition, trekhk
BMW i3 42kWh 2019 - full options
Ik snap jurancor wel hoor ,125 euro voor een stukje plastic . Deze roosters kan je zo kopen bij <br id="null">http://www.bm-parts.nl/audi_a2 voor 60 euro plus 8euro verzendkosten en dan maar hopen dat ze niet beschadigd zijn.<br id="null"> Misschien dat je nu snapt dat ik 75 euro niet accepteer, ik heb er mijn werk ook inzitten ,ipadhouder en lak. <br id="null">Vindt je 125euro te veel dan kan je het altijd nog zelf proberen te maken ,is best te doen als je een beetje handig bent.<br id="null"><br id="null">deze staan op de site te koop <br id="null"><br id="null"><a title="Link: http://www.audi-a2.nl/index.php?p=/prof ... r_Maathuis" href="http://www.audi-a2.nl/index.php?p=/prof ... r_Maathuis" target="_blank" rel="nofollow">Peter_Maathuis</a> schreef:
<b>@jurancor</b> Je zou natuurlijk ook in de komende maanden een keer bij een sloper een middenrooster kunnen scoren (om in te bouwen wanneer je de iPad-houder weer uit je auto haalt)... Het exacte onderdeelnummer (kleur) kun je nu nog aflezen van het rooster dat in de auto zit.

- Spinazie
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
https://www.schadeautos.nl/nl/zoek/demo ... 56/0/0/1/0
Als er een sloop dicht bij je in de buurt zit, gewoon even langsgaan, dan krijg je m voor 2 tientjes wel mee. Of bellen
Als er een sloop dicht bij je in de buurt zit, gewoon even langsgaan, dan krijg je m voor 2 tientjes wel mee. Of bellen

Fijn dat ik hier bijval krijg voor m'n bod van € 75,00. Het is natuurlijk nooit mijn bedoeling om iemand te schofferen of beledigen, maar ik kijk ook naar redelijk- en billijkheid en vind € 75,00 voor plat gezegd een stukje plastic erg veel geld. Nu is er niemand blij: de verkoper blijft er mee zitten en ik heb geen iPadhouder. Overigens wil ik de verkoper vragen als hij erg handig is om een dergelijke houder voor de iPad2 Air te maken. In dat geval ben ik wel bereid € 125,00 te betalen.
Verneem graag de reactie(s).
[quote="jurancor;58187"]Fijn dat ik hier bijval krijg voor m'n bod van € 75,00. Het is natuurlijk nooit mijn bedoeling om iemand te schofferen of beledigen, maar ik kijk ook naar redelijk- en billijkheid en vind € 75,00 voor plat gezegd een stukje plastic erg veel geld. Nu is er niemand blij: de verkoper blijft er mee zitten en ik heb geen iPadhouder. Overigens wil ik de verkoper vragen als hij erg handig is om een dergelijke houder voor de iPad2 Air te maken. In dat geval ben ik wel bereid € 125,00 te betalen.
[/quote]
De verkoper blijft er niet mee zitten hoor , heb er div verkocht aan leden van het Duitse forum .
1tje maken voor de ipad2 air gaat niet want deze is te groot , past niet tussen het paneel .
[/quote]
De verkoper blijft er niet mee zitten hoor , heb er div verkocht aan leden van het Duitse forum .
1tje maken voor de ipad2 air gaat niet want deze is te groot , past niet tussen het paneel .
75 euro met inruil oude stukje plastic of zonder inruil 125 euro .jurancor schreef:
Da's jammer, want ik moet dan ook nog speciaal een iPad mini aanschaffen van ca. €150 (ongeveer de prijs op Marktplaats). Wat vind jij dan een redelijke prijs?