A2 gezocht evt met defect aan motor/bak geen probleem
Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar een A2 waarvan de motor/bak evt defect mag zijn.
De bedoeling is dat deze omgebouwd gaat worden op electra (als concept)
Verder vind ik kleur en uitvoering etc niet zo belangrijk maar het moet geen afgetrapte bak zijn.
Prijsidee: max 1500 euro.
Groet,
Paul
Verder vind ik kleur en uitvoering etc niet zo belangrijk maar het moet geen afgetrapte bak zijn.
Groet,
Paul
- Audi_gekkie
Welkom Paul.
Nieuw hier en misschien wil je je verder voorstellen?
Bijvoorbeeld hoe kom op het idee een A2 om te bouwen naar een elastische auto? Voorliefde voor A2 of Audi of elektrische auto's?
Het is niet nieuw om een A2 om te bouwen naar elektrisch. Een oud forumlid is hier ook mee bezig en in Duitsland rijden er ook een paar. Op YouTube z8in er zelfs filmpjes over.
Succes met de ombouw?
Nieuw hier en misschien wil je je verder voorstellen?
Bijvoorbeeld hoe kom op het idee een A2 om te bouwen naar een elastische auto? Voorliefde voor A2 of Audi of elektrische auto's?
Het is niet nieuw om een A2 om te bouwen naar elektrisch. Een oud forumlid is hier ook mee bezig en in Duitsland rijden er ook een paar. Op YouTube z8in er zelfs filmpjes over.
Succes met de ombouw?
Zojuist voorgesteld in de andere rubriek :-)
Het idee een A2 om te bouwen is inderdaad niet nieuw, zeker in Duitsland al eerder gedaan.
Het probeem in NL is de her-keuring maar daar denk ik een oplossing voor gevonden te hebben.
Dus nu eerst een donor zoeken, de electro aandrijving heb ik al klaar liggen.
Streven is een 30kWh li-ion accu samen te stellen (die bouw ik overigens ook zelf) zodat een actieradius van 200 - 250km mogelijk is.
Het idee een A2 om te bouwen is inderdaad niet nieuw, zeker in Duitsland al eerder gedaan.
Het probeem in NL is de her-keuring maar daar denk ik een oplossing voor gevonden te hebben.
Dus nu eerst een donor zoeken, de electro aandrijving heb ik al klaar liggen.
Streven is een 30kWh li-ion accu samen te stellen (die bouw ik overigens ook zelf) zodat een actieradius van 200 - 250km mogelijk is.
Hallo paul, leuke uitdaging. Ben erg benieuwd wat je qua componenten hebt liggen. Ben ook erg benieuwd hoe je de herkeuring denkt door te komen. Weet niet of je al contact hebt gehad met rdw. Maar zou het plan zeker met hun bespreken.
De motor en regelaar die ik ga gebruiken zijn van Siemens. Dat zijn de grote EMC probleem veroorzakers waarvan de RDW een EMC certificaat wil zien. Ik heb al eerder met de RDW en Siemens voor een andere e-auto hierover gesproken dus weet waar ik aan begin. Uiteraard of het allemaal zo gaat weet ik pas zeker als er 'elektra' op de kentekenkaart staat :-)
Kan ik je misschien aan helpen ,moet je een keer langs komen.prensel schreef:
Hallo allemaal,
Groet,
Paul
</div><blockquote class="Quote">
<div class="QuoteAuthor"><a title="Link: http://www.audi-a2.nl/index.php?p=/profile/4732/prensel" href="http://www.audi-a2.nl/index.php?p=/prof ... prensel</a> schreef:
.
, de electro aandrijving heb ik al klaar liggen.
</blockquote>
Daar ben ik wel benieuwd naar ,heb je foto,s ?? daar zijn we gek op .

- Peter_Maathuis
- Moderator
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Als je die in Rotterdam (of Italië) niet wilt, is deze in Amsterdam misschien wat als donor... http://link.marktplaats.nl/m1137225989
Verkoper claimt dat de motor 100% is...
Verkoper claimt dat de motor 100% is...
A2 BBY 2003 CS - OSS
A2 AUA 2001 - OSS, leer, st.verw, RNS-E, 9-sp 17", pdc, LED, alarm, kopl.spr, DRL, 6 airbags, cc
A2 ANY 2002 - cc
A2 ANY 2001 - cc, trekhk
A3 cabrio 1.8 TFSI 2010 - S-edition, trekhk
BMW i3 42kWh 2019 - full options
A2 AUA 2001 - OSS, leer, st.verw, RNS-E, 9-sp 17", pdc, LED, alarm, kopl.spr, DRL, 6 airbags, cc
A2 ANY 2002 - cc
A2 ANY 2001 - cc, trekhk
A3 cabrio 1.8 TFSI 2010 - S-edition, trekhk
BMW i3 42kWh 2019 - full options
- piet.vandorpe
Heb een audi A21.4 TDI, handgeschakeld te koop. Motor is versleten, turbo is defect. 400 000kmstand.
Interieur ok . Exterieur ok gezien leeftijd. Bouwjaar 2002, airco.
Interieur ok . Exterieur ok gezien leeftijd. Bouwjaar 2002, airco.