Oei, het schaamrood stijgt tot over mijn oren. Louis Halberstadt is lodewijk.hal.
Lodewijk.hal is mijn oude alias waarmee ik mij in beginsel heb aangemeld. Hoe komt dit zo.
Ik gebruik op mijn iPad altijd de Facebook app. Nu heb ik mij voor het eerst met Facebook op dit forum aangemeld en dan pakt hij de inlog gegevens die ik ooit in safari gebruikt heb.
Nu heb ik binnen safari dat hersteld naar Louis Halberstadt en log ik nu als Louis Halberstadt in op dit forum. En heb ik mij twee maal aangemeld. Ja ja, ik weet het. Maar goed, hoe nu verder. Graag wil ik verder als Louis Halberstadt in dit forum. Dat is immers wie ik ben.
Is dat te regelen?
Overigens gaat het goed met mijn blauwe autootje. Gisteren is er een nieuwe distributieset opgekomen en is de cruisecontrol ingebouwd. Fantastisch dat laatste. Daar ben ik erg blij mee. Nu de armsteun nog.
Louis
Spannend
- louis.halberstadt
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
=) Ik had het ook kunnen weten, we hebben immers per mail contact gehad. :3
Tijd voor een herstart. Helaas staat de techniek het niet toe om de accounts samen te voegen. Je zou het account lodewijk.hal links kunnen laten liggen en met het andere account je activiteiten op dit forum kunnen vervolgen? Meest eenvoudige stap dunkt me.
Hoe de bekleding van de stoel te verwijderen kan ik je helaas niet vertellen, maar @"Johan 3L" misschien wel. In elk geval moet je het frame aan de achterzijden eerst verwijderen. Dat schijnt erg eenvoudig te kunnen.
Hoe is het met de speakerombouw?
Tijd voor een herstart. Helaas staat de techniek het niet toe om de accounts samen te voegen. Je zou het account lodewijk.hal links kunnen laten liggen en met het andere account je activiteiten op dit forum kunnen vervolgen? Meest eenvoudige stap dunkt me.
Hoe de bekleding van de stoel te verwijderen kan ik je helaas niet vertellen, maar @"Johan 3L" misschien wel. In elk geval moet je het frame aan de achterzijden eerst verwijderen. Dat schijnt erg eenvoudig te kunnen.
Hoe is het met de speakerombouw?
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- louis.halberstadt
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
OK heren, dan sluiten we dit draadje en maak ik een nieuwe onder Louis Halberstadt en noem deze spannend II. Ik zal daar mijn a2 daar nader voorstellen.
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Goed plan, we zijn benieuwd naar de A2 en zijn avonturen!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16