Hallo!
Hallo allemaal,
ik wil mezelf voorstellen: Rick, 32 jaar, getrouwd en twee kinderen.
Vanavond ga ik in Deventer kijken naar een andere auto: Audi A2! Was er al een tijdje fan van maar nu mag ik er wss echt eigenaar van een Audi noemen.
Wil jullie alvast bedankten voor alle info, heb er erg veel aan gehad!
ik wil mezelf voorstellen: Rick, 32 jaar, getrouwd en twee kinderen.
Vanavond ga ik in Deventer kijken naar een andere auto: Audi A2! Was er al een tijdje fan van maar nu mag ik er wss echt eigenaar van een Audi noemen.
Wil jullie alvast bedankten voor alle info, heb er erg veel aan gehad!
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Alvast welkom aan boord! Fijn dat dit forum je heeft geholpen om de nodige informatie te vinden. Hopelijk ben je vanaf vanavond echt helemaal om, houdt ons op de hoogte!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Gisteravond wezen kijken! Wauw, verkocht! Tis een occasion maar wat wij er aan konden zien een mooie en goede auto.
Distributie riem bij 115000 vervangen (heeft 133000 gelopen). Airo pas uitgevuld en nagekeken, alles werkt naar behoren! Zelf clima paneel nog bijna als nieuw.
Enigste is dat er was kleine beschadigingen zijn op de achterbumper, maar met de juiste kleur is dit wel te "verhelpen".
Blij, blij, blij! Eerst een apk op en woensdag ophalen!
Distributie riem bij 115000 vervangen (heeft 133000 gelopen). Airo pas uitgevuld en nagekeken, alles werkt naar behoren! Zelf clima paneel nog bijna als nieuw.
Enigste is dat er was kleine beschadigingen zijn op de achterbumper, maar met de juiste kleur is dit wel te "verhelpen".
Blij, blij, blij! Eerst een apk op en woensdag ophalen!
- mennoras
- Motortype: Weet ik niet
Nu ben ik wel nieuwsgierig waar je keuze op gevallen is?
Audi A2 ‘zoek naar ultiem exemplaar’
Volvo Amazon Combi P220 1966
BMW iX3 high executive Sophistogrey 2022
Audi e-tron 55 quattro Typhoon grijs 2019
Volvo Amazon Combi P220 1966
BMW iX3 high executive Sophistogrey 2022
Audi e-tron 55 quattro Typhoon grijs 2019
- HansJan
- Moderator
Van harte gefeliciteerd Rick! Koop je de auto bij een autobedrijf or particulier? We zijn uiteraard benieuwd naar de plaatjes bij het praatje. Het is een zilveren 1.4 geworden? De onderhoudshistorie zou je kunnen laten controleren door @koop9. Is het een origineel Nederlandse of import?
Mocht je interesse hebben in een cruise-control kit of knipperlicht comfortmodule (1 x tikken / 3 x knipperen), stuur me dan even een PB. Ik ga morgen bestellingen in Dld ophalen en kan tot einde ochtend nog wijzigingen doorgeven.
Mocht je interesse hebben in een cruise-control kit of knipperlicht comfortmodule (1 x tikken / 3 x knipperen), stuur me dan even een PB. Ik ga morgen bestellingen in Dld ophalen en kan tot einde ochtend nog wijzigingen doorgeven.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- HansJan
- Moderator
Heel fanatiek! B)
Kijk hier maar eens naar:
http://audi-a2.nl/index.php?p=/discussi ... 1-mei-2015
Volgende meeting vindt in juli plaats, wordt vanaf het Duitse forum georganiseerd maar dit keer door de Nederlandse leden @chipsoer en @Romulus.
Kijk hier maar eens naar:
http://audi-a2.nl/index.php?p=/discussi ... 1-mei-2015
Volgende meeting vindt in juli plaats, wordt vanaf het Duitse forum georganiseerd maar dit keer door de Nederlandse leden @chipsoer en @Romulus.