Spacefloorbox

Zoek je A2 onderdelen ? Dit is het juiste forum.
Plaats reactie
BlauweA2
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

12 aug 2017, 07:52 0 x

Nadat ik deze week een Multibox heb gevonden ga ik nu op zoek naar een Spacefloorbox voor mijn A2.
Deze dus (maar dan in het zwart):

Afbeelding

Wie weet waar ik deze kan kopen?
Of is er misschien iemand die er van af wil?

<i>(Heb ook een zoek advertentie op eBaykleinanzeigen gezet, mocht ik meerdere reacties krijgen kan ik deze eventueel doorsturen aan meer geïnteresseerden).</i>
For those with an eye for the finer detail, I salute you.
BlauweA2

12 aug 2017, 17:31 0 x

Nou, dat ging vlug...
eBay heeft mij wederom geholpen, binnen een dag heb ik er een gevonden in ongebruikte staat (foto van de verkoper):

Afbeelding
bjmeengs
Audi A2 clublid

12 aug 2017, 18:33 0 x

Jij kunt dat goed. Mocht je wat voor mij tegenkomen . Ik houd me aanbevolen.  Mooi hoor.
HansJan
Moderator

12 aug 2017, 22:40 0 x

Wow, dat is een heel mooi exemplaar! Ben wel heel nieuwsgierig wat je ervoor betaald hebt. Ze zijn erg gewild en gaan soms voor wilde prijzen weg. Waar heb je de Multibox (bekerhouder) gevonden en is deze helemaal compleet met beide beugels?
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
BlauweA2

12 aug 2017, 23:09 0 x

HansJan schreef:
Wow, dat is een heel mooi exemplaar! Ben wel heel nieuwsgierig wat je ervoor betaald hebt. Ze zijn erg gewild en gaan soms voor wilde prijzen weg. Waar heb je de Multibox (bekerhouder) gevonden en is deze helemaal compleet met beide beugels?
Voor de Spacefloorbox heb ik €80 betaald. Leek mij redelijk aangezien ik op forums al prijzen ruim boven de €100 voorbij zag komen. Ik heb de verkoper gevraagd mij detailfoto's te sturen van alle kanten om zeker te zijn dat het geen "afgetrapt" exemplaar was (deze bleek ongebruikt te zijn).
De Spacefloorbox is nu onderweg, ik maak nog wel een fotootje als ik 'm heb ontvangen en geplaatst.

Met de Multibox heb ik dat hetzelfde gedaan, deze heeft mij €55 gekost. Bij de verkoper goed gecontroleerd of alles erbij was (beugel voorzijde met 2 kleine torx schroefjes, beugel achterzijde met 2 kleine beugeltjes en 2 grote torx schroeven - let ook op de rubber "matjes" die onder in de bekerhouder en het vakje zitten).
Montage heb ik m.b.v. een beschrijving van het Engelse A2 forum gedaan.

Beide boxen heb ik via eBaykleinanzeigen gevonden (een soort Duitse Marktplaats).
Mijn volgende zoektocht zal naar een "Handbremsablage" zijn.
HansJan
Moderator

13 aug 2017, 07:29 0 x

Dan ben je spekkoper geweest!!

Voor een in nieuwstaat verkerende Spacefloorbox had de eigenaar makkelijk €150 kunnen vangen.

Bekerhouders hadden zomaar voor €200 van eigenaar kunnen wisselen, die zijn compleet niet meer te krijgen. Zo is de grote beugel recent ook vervallen. De kleine metalen beugeltjes zijn al lange tijd niet meer leverbaar. Een lid van het Duitse forum heeft destijds zelfs een eigen productie gestart.

Toch frappant dat je zoekopdracht hebt geplaatst, deze zijn opgemerkt door de eigenaren die ze vervolgens ook nog voor een prikkie van de hand hebben gedaan. Soort van speld in de hooiberg. Wees er zuinig op!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
BlauweA2

13 aug 2017, 08:24 0 x

Wow!  :o

Ik wist niet dat deze bakkies zo bijzonder (en prijzig) waren...
Afijn ik ben er blij mee en zal er nu extra zuinig op zijn.  ;)
BlauweA2

16 aug 2017, 15:35 0 x

De Spacefloorbox is vandaag gearriveerd. Heb 'm natuurlijk meteen geplaatst.

Hier is 'tie (naast de Multibox):
Plaats reactie