Hemelbekledingen willen wel eens loslaten.
Zelf prutsen met lijm is vaak geen optie, omdat de zachte schuim ook is losgelaten en dat gaat korrelen.
Een nieuwe hemel is prijzig. Een alternatief is de hemel opnieuw laten bekleden.
Ik heb goede contacten bij een stoffeerder en kan eens informeren wat dat kost (forumprijsje)
loslaten hemelbekleding
- Bert
- Audi A2 clublid
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
Of je doet een bod op mijn hemelbekleding met OSS, zie marktplaats.nl
https://www.marktplaats.nl/wijzigAdvert ... mympSeller
https://www.marktplaats.nl/wijzigAdvert ... mympSeller
1.4 TDI (AMF) | 17-12-2003 | DPF | Chiptuned (96 pk/247Nm) | Exclusive | Ebonyzwart pareleffect | Mistlampen | OSS | APS | Navigatiesysteem (PNK) | S line | Audi fade effect decal op voorportieren | Winterpakket | Zomer: S line 9-spaaks 205/40R17
Bij mijn 2001 laat het hemeltje heel licht los bij de A-stijlen zag ik toen ik laatst de bekleding poetste. Het zijn natuurlijk wel auto's van 15 jaar oud maar leuk is anders.
Mooi interieur heb je Koos, met die donkere bekleding en de lichte hemel. Is dat half leer, half alcantara?
Mooi interieur heb je Koos, met die donkere bekleding en de lichte hemel. Is dat half leer, half alcantara?
-
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Interieur is stof met blauwe middenbaan. Hemel is de standaar kleur Platium grijs.
Ik heb nu een hemel op de kop weten te tikken van bj 2001 die in perfecte staat verkeerd, het blijkt dat vanaf bj 2002 een ander soort lijm is gebruikt waardoor op den duur de bekleding los komt???
Blijft mooie combinatie zo'n Colorstorm =)
Ik heb nu een hemel op de kop weten te tikken van bj 2001 die in perfecte staat verkeerd, het blijkt dat vanaf bj 2002 een ander soort lijm is gebruikt waardoor op den duur de bekleding los komt???
Blijft mooie combinatie zo'n Colorstorm =)
Ik had bovenstaand probleem ook. Ik vrees dat ik het zelf heb veroorzaakt bij het aanbrengen van getinte folie, waarvoor ik met een plantenspuit water aan de binnenzijde op de ramen moest spuiten. Waarschijnlijk is ook de hemelbekleding vochtig geworden en liet de lijm daardoor los. Ik stoorde me eraan en heb de hemelbekleding vervangen. Flinke klus; vooral het zoeken naar een nette beige hemel met OSS uitsparing is als zoeken naar een speld in een hooiberg. Na een jaar gevonden op een sloop in Surhuisterveen, en weer een half jaar later eindelijk de tijd gevonden om het in te bouwen. Blij met het resultaat; dit huidige hemel is helemaal strak.